Gå til innhold

Bamboo Fun M Pen & Touch eller Bamboo Fun Medium?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er forskjellen mellom de to at den hvite har software bundlet inn (PS Elements?).

Jeg har selv Pen&Touch small, og bruker denne til bilderedigering i Lightroom. Fungerer glimrende.

 

Du må vurdere hvor høy oppløsning du trenger på arbeidet ditt. Jo større brett du har, jo større utslag må du gjøre med armen din for å forflytte deg fra den ene siden til den andre på skjermen. Fint hvis du skal gjøre pirkearbeid, lett å bli sliten ved større forflytninger.

Som sagt synes jeg Small holder til bilderedigering (airbrush etc).

 

Pen&Touch henviser til at du kan bruke både penn (tegning), men også fingerbevegelser tilsvarende en touchpad/iPhone. Er du sikker på at du ikke ønsker sistnevnte, så velger du uten touch.

 

Forøvrig er det bilde av small, ikke medium, på den første lenken din.

 

Mvh,

Eirik

Lenke til kommentar

Jeg må si meg veldig enig i det du sier, Eirik2.

 

Jeg har Pen & Touch Small selv, og er veldig fornøyd så langt. Trodde egentlig den kom til å bli litt liten, men etter å ha testet den en god stund virker den egentlig akkurat passe stor.

 

Om du ikke har erfaring med tegnebrett fra før av kan det jo være lurt å gå for noe billig, og heller se hvor mye du får bruk for det.

 

Jeg har forøvrig ikke hatt spesielt mye bruk for touch-funksjonen på tegnebrettet mitt, men på Pen & Touch er det programerbare knapper, noe det ikke er på Pen.

 

Kort sagt jeg ville nok valgt Pen & Touch, eller bare Pen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...