Hasda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Har aldri før hatt problemer med å koble en ekstern harddisk til Xbox 360'en min, men nå nylig har Xboxen ikke klart å finne den når jeg kobler den til. Aner ikke hva som gjør dette, og syns det er litt rart i og med at dette funket før. Noen som har opplevd noe lignende og vet hva som må gjørs? Setter pris på hjelp:-D Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har du formatert hardisken til et annet filsystem? NTFS? XBoxen støtter ikke NTFS. For å skjekke dette går du på pcen og trykker egenskaper på disken. Eneste løsningen er å formatere den til et annet filsystem. Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 En annen sak er jo kanskje at det er for lav kapasitet på USB-Sticken? Tror den må ihvertfall være 1GB. Lenke til kommentar
Hasda Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Filsystemet på harddisken er FAT32. Er det et system som Xbox 360 støtter? Hvis det stemmer, så er jeg tilbake til starten igjen, har rett og slett ikke peiling på hvorfor Xboxen ikke finner harddisken... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 prøv en annen usb inngang på xboxen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg slet ganske lenge med at xboxen stadig nektet å finne kontrollerne og gitarene, både via usb og trådløs. En stund var jeg nær ved å sende den inn til reparasjon, men etter litt prøving og feiling fant jeg feilen. Xboxen min er koblet til TV'n via HDMI, og tar jeg ut HDMI-kabelen vil den som regel nekte å finne noe som helst. Selv å koble sammen kontrollene og xboxen med Connect-knappen funker ikke. Setter jeg HDMI-kabelen igjen funker det helt fint hver eneste gang. Det høres sprøtt ut, men det funker for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå