Gå til innhold

Powerbook vs Ibook hva støy angår

Anbefalte innlegg

Driver og funderer på å investere i bærbar Mac en gang i framtiden, og lurte på om noen her har erfaringer med støy på Powerbook. Har hørt at den visstnok skal støye litt, men er dette konstant, eller bare i unntakstilfeller.

PS: Ikke skriv jeg har lest der og der, jeg vil ha erfaringer fra folk som har maskinene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iBooker støyer minimalt vanligvis, i svært sjeldne unntak begynner vifta å snurre. Nå er jeg svært sjelden i nærheten av en powerbook, men jeg kan ikke huske at hverken PB G4 400'n eller 1Ghz'n hadde noen støyende vifte som gikk.

Lenke til kommentar

Er egentlig først og fremst Powerbook jeg er interessert i ja, har hørt litt om støy, så tenkte det var interessant med noen brukererfaringer. Har planer om å kjøre litt 3D-applikasjoner på den, så tenkte det kan gjøre seg med et dugende skjermkort, pluss en kraftig CPU. Men er litt drawback hvis den støyer betydelig.

Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig ikke si at maskinen støyer. Når du har en cd eller dvd som snurrer for fullt så støyer det jo litt, men ellers så synes jeg det funker helt topp.

Å la være å kjøpe en iBook eller PowerBook fordi den støyer for mye høres ikke så logisk ut ettersom de støyer veldig lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...