Mata- Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Syns det er dårlig av folk å rakke ned på personer som opplever problemer, bare fordi vedkommende som rakker ned tror telefonen er perfekt. Ingen telefoner er perfekte, men det er faktisk lov til å si ifra om det er noe man er misfornøyd med. On-topic: Alle disse telefonene er gode telefoner. Kameraene er nok veldig like. Anbefaler deg å gå til en butikk å teste. Wave sin skjerm er f.eks. en del mindre enn Galaxy S sin, så da vil du se hvem du liker best. Operativsystemene er smak og behag. I Android har du nok flest muligheter til å forandre slik du vil i tillegg til at du har homescreens med widgets og.l. som mange foretrekker. Sistnevnte er også i Bada. Tror uansett du blir fornøyd! Endret 4. august 2010 av Mata- 1 Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Syns det er dårlig av folk å rakke ned på personer som opplever problemer, bare fordi vedkommende som rakker ned tror telefonen er perfekt. Ingen telefoner er perfekte, men det er faktisk lov til å si ifra om det er noe man er misfornøyd med. On-topic: Alle disse telefonene er gode telefoner. Kameraene er nok veldig like. Anbefaler deg å gå til en butikk å teste. Wave sin skjerm er f.eks. en del mindre enn Galaxy S sin, så da vil du se hvem du liker best. Operativsystemene er smak og behag. I Android har du nok flest muligheter til å forandre slik du vil i tillegg til at du har homescreens med widgets og.l. som mange foretrekker. Sistnevnte er også i Bada. Tror uansett du blir fornøyd! Jeg tror ikke du helt skjønner poenget her. Her er det to Wave eiere som ikke kjenner igjen disse problemene personen kommer med og skriver sine erfaringer som er det motsatte. Jeg har Wave jeg også og har heller ikke disse problemene og tåler man ikke tilsetterettelse her inne med litt skarp tone av og til vel da får man finne på noe annet en å være på et diskusjonsforum Her blir en person fornærmet og stikker halen gjennom bena og stikker. Det er da ikke en alfahann men en som følger diltende etter Poenget er at man må jaggu tåle litt her altså for det er ofte folk ikke er enig med deg og da blir det diskusjon men det er igjen hele poenget her inne Endret 4. august 2010 av Just-Me 1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) I Android har du nok flest muligheter til å forandre slik du vil i tillegg til at du har homescreens med widgets og.l. som mange foretrekker. Sistnevnte er også i Bada. Er ingen problemer å legge widgets på "homescreens", med Wave... Endret 4. august 2010 av HellMate Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Han skrev sistnevnt altså widgets, også i bada Men takke for svar, tror det vil bli vanskelig å prøve alle 3 tlf i butikken, spesielt iPhone 4? er jo ikke på lager noen steder så tviler på at den er på utstilling noe sted Men er det ingen iphone brukere som kan svare meg på om det finnes en app som gjør det mulig å se filmer på tlf uten å måtte konvertere dem? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det stod en iPhone 4 til demo på Elkjøp Carl Berner sist jeg var innom, så om du bor i Oslo er mulighetene til stede Filmer uten konvertering tror jeg ellers at du må jailbreake telefonen for å få til, såfremt filmene er i et format som ikke iPhone støtter, da. Jeg er ingen ekspert på temaet, forsåvidt. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg tror ikke du helt skjønner poenget her. Her er det to Wave eiere som ikke kjenner igjen disse problemene personen kommer med og skriver sine erfaringer som er det motsatte. Jeg har Wave jeg også og har heller ikke disse problemene og tåler man ikke tilsetterettelse her inne med litt skarp tone av og til vel da får man finne på noe annet en å være på et diskusjonsforum Her blir en person fornærmet og stikker halen gjennom bena og stikker. Det er da ikke en alfahann men en som følger diltende etter Poenget er at man må jaggu tåle litt her altså for det er ofte folk ikke er enig med deg og da blir det diskusjon men det er igjen hele poenget her inne At folk sier jeg finner opp problemer liker jeg IKKE! Hvordan kan det være akseptabelt? Jeg har forøvrig testet en annen wave og desverre var det like irritasjonmoment der også. Jeg har erfaring med android, ios og bada og jeg har funnet skavanker med bada som jeg vil opplyse - tydeligvis er det litt for hardt for noen å svelge (eskalering av feil kurs). Det er ikke en perfekt telefon - føles ut som jeg bruker en beta. Jeg vil gjøre trådstarter oppmerksom på det. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det stod en iPhone 4 til demo på Elkjøp Carl Berner sist jeg var innom, så om du bor i Oslo er mulighetene til stede Filmer uten konvertering tror jeg ellers at du må jailbreake telefonen for å få til, såfremt filmene er i et format som ikke iPhone støtter, da. Jeg er ingen ekspert på temaet, forsåvidt. Bor ikke i oslo desverre Kan jo ta turen rundt i helga og se om jeg finner utstilling noe sted, men er jo noe vanskelig å for eks teste ut kameraet i butikken Ang filmene så tror jeg at jeg har lest meg frem til det samme som du sier desverre :/ Jeg tror ikke du helt skjønner poenget her. Her er det to Wave eiere som ikke kjenner igjen disse problemene personen kommer med og skriver sine erfaringer som er det motsatte. Jeg har Wave jeg også og har heller ikke disse problemene og tåler man ikke tilsetterettelse her inne med litt skarp tone av og til vel da får man finne på noe annet en å være på et diskusjonsforum Her blir en person fornærmet og stikker halen gjennom bena og stikker. Det er da ikke en alfahann men en som følger diltende etter Poenget er at man må jaggu tåle litt her altså for det er ofte folk ikke er enig med deg og da blir det diskusjon men det er igjen hele poenget her inne At folk sier jeg finner opp problemer liker jeg IKKE! Hvordan kan det være akseptabelt? Jeg har forøvrig testet en annen wave og desverre var det like irritasjonmoment der også. Jeg har erfaring med android, ios og bada og jeg har funnet skavanker med bada som jeg vil opplyse - tydeligvis er det litt for hardt for noen å svelge (eskalering av feil kurs). Det er ikke en perfekt telefon - føles ut som jeg bruker en beta. Jeg vil gjøre trådstarter oppmerksom på det. Jeg er ihvertfall glad du nevner problemstillingene du har! Er godt å vite selv om ikke alle punktene er veldig nøye for meg, Som for eks google sync. Men ble litt skeptisk til nettleseren. Men skal sies at jeg ikke har lest det så mange andre steder at den sliter. Og det med dårlig wi-fi dekning, da det også er et viktig punkt for meg! Endret 5. august 2010 av dTd 1 Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 iPhone 4 vs Samsung i9000 GSMarena Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Takker for linken! Så den ikke med det første dog. Men jeg gikk for en iPhone 4, vil nok tro jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Takker for linken! Så den ikke med det første dog. Men jeg gikk for en iPhone 4, vil nok tro jeg blir fornøyd Er ikke det telefonen det ikke går an å ringe med grunnet antenneproblemer? Neida det blir sikkert bra.. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Takker for linken! Så den ikke med det første dog. Men jeg gikk for en iPhone 4, vil nok tro jeg blir fornøyd Er ikke det telefonen det ikke går an å ringe med grunnet antenneproblemer? Neida det blir sikkert bra.. Vi vet at du er Samsung-fanboy, men det er vel ikke nødvendig å overdrive når du skriver negativt om andre produsenter? 2 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Jeg var veldig skeptisk selv ja... Har heller egentlig aldri likt apple noe særlig. Men jeg tør å prøve meg nå fordi den har egentlig alt jeg ser etter i en tlf. Og antenne problemet skal være overdrevent i mange av tilfellene og jeg har ikke hørt om mange i norge som får dropped calls... Dog er jeg 100% klar over at problemet er reelt (basert på personlig reaserch) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tror nok du blir godt fornøyd. Var meget skeptisk til Apple og iPhone når det kom ut, men når 3GS kom ut så slo jeg til. Og angret ikke, men etter en tid så ville jeg prøve android. Men nå er jeg tilbake til iPhone og angrer ikke. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg var veldig skeptisk selv ja... Har heller egentlig aldri likt apple noe særlig. Men jeg tør å prøve meg nå fordi den har egentlig alt jeg ser etter i en tlf. Og antenne problemet skal være overdrevent i mange av tilfellene og jeg har ikke hørt om mange i norge som får dropped calls... Dog er jeg 100% klar over at problemet er reelt (basert på personlig reaserch) Antenneproblemet er overdrevent. Har ikke mistet en eneste samtale siden jeg fikk min. Utifra de "kravene" du stiller ved en ny telefon så virker iPhone 4 som en ypperlig telefon for deg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Fjernet personangrep og off-topic. Om det er kommentarer på moderering tas det på PM. Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå