Stalthy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei det første problemet mitt er at når jeg legger til en "avbilding" så trykker jeg på den og hva skjer(?) Ikke noe. Det andre problemet er at på Windows 7 start menyen så ser jeg DEAMON Tools Lite og jeg holder musepekeren der, og det kommer en sånn greie ved siden av, den siste avbildingen, så trykker jeg på den, og da kommer den derre " Feil i kommandolinjen ". Jeg går så inn på CCleaner så ser jeg etter DEAMON Tools for å så uinstallere det, men jeg finner det ikke. Mvh En som trenger svar fort Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Du får leite deg fram i explorer til innstallsjonskatalogen og kjøre uninst.exe derfra da. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Problemet er løst, det man må gjøre er at man må gå inn på C: (eller hvor du har programfilene dine) og gå på programfiler og så skal du se en mappe som heter "DEAMON Tools Lite (eller den versonen du har) " og der skal det ligge en fil som heter uintall og så kjører du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå