Gå til innhold

Erfaring med komplett

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en PS3 med spill den 23.juli fra komplett.no og da stod det at PS3 slim 250 gb kom på lager 27.juli og at alt annet var på lager, nå ser jeg plutselig at MW2 ikke kommer inn før 7.august :thumbdown: dette gjør med skikkelig frustrert og jeg lrer på om noen andre har opplevd noe slik med komplett :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har bedt om samlet levering så blir vel ikke varene pakket før alt er på lager, hvis det var lite igjen av MW2 burde du nok heller valgt å få levert det med en gang.

Har kun gode erfaringer med komplett, men nå har jeg aldri bestilt varer som ikke er på lager, da jeg gjerne vil hente det samme dag:)

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt dem, evt sendt mail, bedt dem fjerne MW2 også bare sende maskinen, MW2 får du nok til ganske lik pris i nærmeste Elkjøp, spaceworld el.

Endret av Actibus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du har bedt om samlet levering så blir vel ikke varene pakket før alt er på lager, hvis det var lite igjen av MW2 burde du nok heller valgt å få levert det med en gang.

Har kun gode erfaringer med komplett, men nå har jeg aldri bestilt varer som ikke er på lager, da jeg gjerne vil hente det samme dag:)

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt dem, evt sendt mail, bedt dem fjerne MW2 også bare sende maskinen, MW2 får du nok til ganske lik pris i nærmeste Elkjøp, spaceworld el.

Jeg har gjort det nå :ermm:

Men det som bekymrer meg er at det tidligere stod at det skulle komme om 3 dager, så stod det plutselig 07.08 :cry:

Håper bare ikke at det samme skjer med assasins creed 2 som det står 3 dager på :S

Lenke til kommentar

Hei!

Vår leverandør har dessverre ikke klart å levere til tiden, og gav oss ikke beskjed om dette (derfor ble vår dato utsatt litt sent).

Beklager det inntrufne!

Marius

Jeg valgte bare å fjerne de to varene som var oppført til August, og kjøper de heller i en lokal butikk :D

Vare statusen er nå Pakket hva betyr det i forhold til leveringstid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...