Nians Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Hei! Nu fortiden bruker jeg min mobil (Walkman) som min musikk kilde, men sitt å vurdere å kjøpe meg en ipod med stipende jeg får i slutten av August. Jeg driver å trene det er derfor jeg vil ha musikk på øret, men hvilken ipod vil dere anbefale? Ipod Touch Ipod Nano Ipod Shuffle Ipod Classic Jeg bruker det populære Koss headsettet Og hvilken butikk/nettside vil det bli billigst å kjøpe/bestille fra? Jeg vil sikkert bruke mellom 5-20GB lagring plass men, er vell ute noe som vil funke med trening. Takk for alle svar Endret 28. juli 2010 av Nians Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Nu fortiden bruker jeg min mobil (Walkman) som min musikk kilde, men sitt å vurdere å kjøpe meg en ipod med stipende jeg får i slutten av August. Jeg driver å trene det er derfor jeg vil ha musikk på øret, men hvilken ipod vil dere anbefale? Ipod Touch Ipod Nano Ipod Shuffle Ipod Classic Jeg bruker det populære Koss headsettet Og hvilken butikk/nettside vil det bli billigst å kjøpe/bestille fra? Jeg vil sikkert bruke mellom 5-20GB lagring plass men, er vell ute noe som vil funke med trening. Takk for alle svar Hei, jeg vil anbefale deg iPod touch, jeg har det selv og har hatt det i 1 og halvt år nå og er kjempe fornøyd. Du vet sikkert at med iPod touch kan man være på Internett, spille spill, laste ned "programmer"/spill. OSV. Så den ville jeg anbefalt. Jeg kjøpte den på ekspert, men jeg vil heller anbefale deg lefdal jeg tror dem er litt billigere der. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Nu fortiden bruker jeg min mobil (Walkman) som min musikk kilde, men sitt å vurdere å kjøpe meg en ipod med stipende jeg får i slutten av August. Jeg driver å trene det er derfor jeg vil ha musikk på øret, men hvilken ipod vil dere anbefale? Ipod Touch Ipod Nano Ipod Shuffle Ipod Classic Jeg bruker det populære Koss headsettet Og hvilken butikk/nettside vil det bli billigst å kjøpe/bestille fra? Jeg vil sikkert bruke mellom 5-20GB lagring plass men, er vell ute noe som vil funke med trening. Takk for alle svar Hei, jeg vil anbefale deg iPod touch, jeg har det selv og har hatt det i 1 og halvt år nå og er kjempe fornøyd. Du vet sikkert at med iPod touch kan man være på Internett, spille spill, laste ned "programmer"/spill. OSV. Så den ville jeg anbefalt. Jeg kjøpte den på ekspert, men jeg vil heller anbefale deg lefdal jeg tror dem er litt billigere der. Lykke til med valget. Takk for ditt svar Har du hadd problemer med at ipod touch kan bli litt stor i lommen når du trene? Finnes det eventuelt "armband" som man kan putte ipoden i? Veit at det finnes for ipod nano men, usikker om touch Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Nu fortiden bruker jeg min mobil (Walkman) som min musikk kilde, men sitt å vurdere å kjøpe meg en ipod med stipende jeg får i slutten av August. Jeg driver å trene det er derfor jeg vil ha musikk på øret, men hvilken ipod vil dere anbefale? Ipod Touch Ipod Nano Ipod Shuffle Ipod Classic Jeg bruker det populære Koss headsettet Og hvilken butikk/nettside vil det bli billigst å kjøpe/bestille fra? Jeg vil sikkert bruke mellom 5-20GB lagring plass men, er vell ute noe som vil funke med trening. Takk for alle svar Hei, jeg vil anbefale deg iPod touch, jeg har det selv og har hatt det i 1 og halvt år nå og er kjempe fornøyd. Du vet sikkert at med iPod touch kan man være på Internett, spille spill, laste ned "programmer"/spill. OSV. Så den ville jeg anbefalt. Jeg kjøpte den på ekspert, men jeg vil heller anbefale deg lefdal jeg tror dem er litt billigere der. Lykke til med valget. Takk for ditt svar Har du hadd problemer med at ipod touch kan bli litt stor i lommen når du trene? Finnes det eventuelt "armband" som man kan putte ipoden i? Veit at det finnes for ipod nano men, usikker om touch Jeg har sett en son armbånd ting til iPod touch og, jeg synes at iPoden er fin og ha i lomma, men har aldri hatt den der når jeg trener. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 jeg anbefaller deg ikke å kjøpe touch hvis du driver å trener. du kan få sån greie du fester rund armen med tror ikke den er noe behagelig. men hvis du ikke synnes det er så viktig anbefaller jeg touch. jeg har iphone og synes den er helt super. masse apps du kan lastened til nesten ingen ting. ;D Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Nu fortiden bruker jeg min mobil (Walkman) som min musikk kilde, men sitt å vurdere å kjøpe meg en ipod med stipende jeg får i slutten av August. Jeg driver å trene det er derfor jeg vil ha musikk på øret, men hvilken ipod vil dere anbefale? Ipod Touch Ipod Nano Ipod Shuffle Ipod Classic Jeg bruker det populære Koss headsettet Og hvilken butikk/nettside vil det bli billigst å kjøpe/bestille fra? Jeg vil sikkert bruke mellom 5-20GB lagring plass men, er vell ute noe som vil funke med trening. Takk for alle svar Hei, jeg vil anbefale deg iPod touch, jeg har det selv og har hatt det i 1 og halvt år nå og er kjempe fornøyd. Du vet sikkert at med iPod touch kan man være på Internett, spille spill, laste ned "programmer"/spill. OSV. Så den ville jeg anbefalt. Jeg kjøpte den på ekspert, men jeg vil heller anbefale deg lefdal jeg tror dem er litt billigere der. Lykke til med valget. Takk for ditt svar Har du hadd problemer med at ipod touch kan bli litt stor i lommen når du trene? Finnes det eventuelt "armband" som man kan putte ipoden i? Veit at det finnes for ipod nano men, usikker om touch Jeg har sett en son armbånd ting til iPod touch og, jeg synes at iPoden er fin og ha i lomma, men har aldri hatt den der når jeg trener. http://www.mydigitallife.info/wp-content/uploads/2008/08/belkin-sports-armband-for-iphone1.jpg På denne linken er det et eksempel på armbånd til iPod touch, men det finnes flere sorter og. jeg anbefaller deg ikke å kjøpe touch hvis du driver å trener. du kan få sån greie du fester rund armen med tror ikke den er noe behagelig. men hvis du ikke synnes det er så viktig anbefaller jeg touch. jeg har iphone og synes den er helt super. masse apps du kan lastened til nesten ingen ting. ;D Jeg er enig med deg når det gjelder iPod touch og trening..... jeg legger den bare fra meg og kan heller bruke en MP3 spiller i stede. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Hovedsaken er vell at jeg skal trene med den. Hva ligger prisen på de armbåndene? Og er de til salgs i lokal butikker feks, Elkjøp. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hovedsaken er vell at jeg skal trene med den. Hva ligger prisen på de armbåndene? Og er de til salgs i lokal butikker feks, Elkjøp. Hvis du skal trene med den, vil jeg annbefale en MP2 spiller, hvorfor skal du ha en ipod touch og trene med, viss d er det du skal ha. Jeg husker ikke va prisen hvar på dem jeg så, men jeg så det i en EL butikk, husker ikke hvilken d var. Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 trening - shuffle vanlig bruk - touch Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har faktisk tenkt å kjøpe den nye ipod touch selv, men lurer på om det passer med trening? Dere som bruker armband? Funker det? Forstyrrer det? Går det utover treningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå