Anthila Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei. Til helgen har jeg og dama vært ilag et år, og selv om hun sa at alt jeg trengte å gjøre var å huske på dagen, tenker jeg å gjøre noe mer. Tenker ikke å kjøpe gave til henne, men heller gjøre noe spesielt. Har derfor fått henne med opp til hytta hele helgen. Ettårsdagen er på søndag og tenkte derfor å lage noe godt å spise til oss på lørdagkveld (tenkte litt reker og vin i sola, er det gudd?). På søndagsmorgen planlegger jeg å stå opp tiiidlig,og å lage frokost på sengen til henne og kanskje gi henne en rose. I tillegg til dette har jeg lyst å kjøpe noen roseblader å kombinere på ett vis.(?!) Har også tenkt på å skrive kompliment på en haug med gule post-it lapper, for å så legge dem overalt (bukse/jakkelomme, toalettmappe, baggen o.l) for henne til å oppdage. Høres dette bra ut? Noen som har et par ekstra tips å komme med?? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Fint! Av div grunner ble det så vi droppet hytta, men hun er hjemme alene hele helgen, så vi prøve samme prosedyre der istede! Endret 29. juli 2010 av Anthila Lenke til kommentar
milsis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nååw! Du må vera verdas beste kjærast! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hørtes koselig ut, det eneste tipset jeg kommer på i farten er at du kunne prøve å toppe det med å finne på noe gøy i senga. Gidder ikke komme med spesifike tips siden jeg vet lite om sexlivet deres og det er så individuelt hva man liker, så regner med du finner på noe bra selv i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå