TaZ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tror det er bedre du får noen til å hjelpe deg... Lenke til kommentar
xain Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 har ikke tenkt å bruk pirat shiten, men den er kunn tilgjengelig for 30 dager, skal bruk lisens som jeg har på data. vet ikke kosen jeg skal forklar men men Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 har ikke tenkt å bruk pirat shiten, men den er kunn tilgjengelig for 30 dager, skal bruk lisens som jeg har på data. vet ikke kosen jeg skal forklar men men Hjelper ikke om du har lisens hvis du har lastet ned Windows 7 fra nettet. Ikke lett å hjelpe deg når du ikke sitter med original Windows 7 DVD plate foran deg. Så det har ikke noe med lisensen å gjøre. Lenke til kommentar
xain Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 har ikke tenkt å bruk pirat shiten, men den er kunn tilgjengelig for 30 dager, skal bruk lisens som jeg har på data. vet ikke kosen jeg skal forklar men men Hjelper ikke om du har lisens hvis du har lastet ned Windows 7 fra nettet. Ikke lett å hjelpe deg når du ikke sitter med original Windows 7 DVD plate foran deg. Så det har ikke noe med lisensen å gjøre. ja men jeg fikk ikke noen noen windows plater da jeg kjøpt pc'en. og dessuten så har jeg ikke dvd-rom på pcn :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå