Gå til innhold

Kristne ektepar gir opp sex


Anbefalte innlegg

Kristne ektepar gir opp sex

 

De homofile kan nå både gifte seg og adoptere barn. Dermed er det meningsløst for heterofile å ha sex med ektefellene sine.

 

 

 

Familien Monsen har lagt seksuallivet på hyllen i protest mot den nye ekteskapsloven. De velger nå å heller fokusere på brettspill og bibelstudier.

 

 

 

Kristen-Norge er i opprør mot den nye ekteskapsloven, nå som den siste spikeren hamres inn i kisten til det monogame, heterofile samlivet. I 1000 år har ekteskapets trygge rammer vært det eneste akseptable, og nå har sosialistene og sosialdemokratene ødelagt alt.

 

- Jeg ser ikke lengre poenget med å ha sex med min kone, forteller Nils Kurt Monsen til Herregud.com.

- Samleiet var ment fra Gud sin side å være noe spesielt mellom mann og kvinne. Når de homoseksuelle ikke klarer å leve i avhold fra sex, settes samleiet i et dårlig lys. Det er ikke lengre en ren og hellig handling, men noe perverst som reduserer oss til primitive pattedyr, som ikke går av veien for både uanstendig munnbruk og rektal stimulering.

 

Hvilket råd vil du gi til heterofile som føler at det ikke har noen betydning for dem om homofile nå kan gifte seg og adoptere barn?

- Det er jo bare en hypotetisk problemstilling og en typisk sosialdemokratisk vrangforestilling. Jeg ikke kan forestille meg at noen ikke blir preget av dette.

 

- Noen vil kanskje si at det er bra at de homofile får anledning til å leve i ordnede og forpliktende forhold?

- Ha ha ha, ler Monsen og rister på hodet før han fortsetter med alvorlig stemme. – Homofili finnes ikke i naturen, og det er derfor unaturlig. Ferdig med den saken! Det heter tross alt Adam og Eva, ikke Adam og Even.

 

Klare tall!

Monsen er overbevist om at statistikken er helt tydelig på hvilken vei det nå går med Norge.

- Tall fra Statistisk Sentralbyrå (SSB) viser sannsynligvis at det er flere homofile nå enn før, og samtidig blir vi færre her i landet, forklarer Monsen.

 

- Nå viser vel kanskje tallene at vi blir flere her i landet?

- Jo, men dette er en kunstig økning som bare bekrefter mitt poeng. Jeg ser dessuten ikke hvorfor jeg skal kaste bort tid på å finlese rapportene fra SSB, når vi alle vet hva som er virkeligheten. Det er dessuten ganske vanskelig å finne fram til de rette tabellene. Det vet alle som noen gang har bladd formålsløst i Statistisk Årbok. Men mitt poeng er at sosialdemokratene jobber for at det ikke lengre skal fødes sunne, heterofile barn i Norge, fastslår Monsen.

 

Herregud.com er enig med Nils Kurt Monsen om at vi nå står i fare for å ende opp med en situasjon hvor det kun er homoseksuelle par som adopterer barn, noe som igjen fører til at en enda større del av Norges befolkning vokser opp uten å vite at det er det heteroseksuelle som er det normale. Dette er veldig alvorlig! Vi oppfordrer derfor alle å stemme på politikere som tar det heterofile ekteskapet på alvor. Vi må jobbe mot det kalde samfunnet, hvor syke familieforhold får eksistere, med enslige eller homofile som har omsorg for barn.

 

Kilde http://herregud.com/

 

Er svarene fra den kristne part i dette stykket svært likt eller bare tidvis sammenfallende med de kristne her på forumet? Syntes jeg kjente igjen veldig mange av argumentene, fremsatt på dette forum, på ramme alvor. Står det virkelig så dårlig til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, de Kristne for mene hva dem vil, men jeg vil nok si meg uenig.

 

Uansett tror jeg ikke vi skal ta en kristen side med denne logoen altfor serriøst:

utennavnw.png

 

Men sånn ellers tror jeg nok, eller jeg vet at en del kristne tror homofili er galt og vil forby det.

Lenke til kommentar

Det er åpen undring fra min side. "Homofili finnes ikke i naturen, og det er derfor unaturlig. Ferdig med den saken! Det heter tross alt Adam og Eva, ikke Adam og Even." er jo som snytt ut av nesen på enkelte brukere her. Og skrevet i fullt alvor. Er de kristne da redusert til å være en parodi på seg selv?

 

Kunnskapssøken tas også på kornet når man sammenligner med enklte brukere: "Jeg ser dessuten ikke hvorfor jeg skal kaste bort tid på å finlese rapportene fra SSB, når vi alle vet hva som er virkeligheten. Det er dessuten ganske vanskelig å finne fram til de rette tabellene. Det vet alle som noen gang har bladd formålsløst i Statistisk Årbok". Igjen, parodierer brukerene seg selv?

Lenke til kommentar

Det verste med denne satiriske artiklen fra herregud.com er at den godt kunne vært ett ekte intervju med ett ekte kristent par.

 

Har hørt mange av disse argumentene her før.

Just presis. Man kan til og med lese utsagn som er lenger ut på viddene her på forumet. Og man skal i tillegg ha aksept for slike meninger hehe. Men jeg synes det er en merkelig situsjon når man slett ikke kan være sikker på om noe er pardi eller ikke. Eneste måten å slå det fast på er å sjekke web-adressen. Står det diskusjon.no er det sagt på alvor, står det herregud.com er akkurat samme utsagnet satire.

...men den som er i tvil, er hvertfall sikker i sin sak.

Lenke til kommentar

Du finner selvfølgelig kristne med slike meninger. Ikke at det bare er kristne, eller andre religiøse, som tar ekstreme standpunkt.

 

At man synes at svarende i artikkelen er sammenfallende med svar fra kristne her på forumet, synes ikke jeg er nok til å slå fast at det er slik. Forumet her er neppe representativt i dette tilfelle. Som regel er det de med ekstreme meninger man hører mest om, mens de som ikke har et slikt syn, ikke føler behov for å ytre seg i like stor grad.

 

Selv tror jeg også enkelte av dem som har ytret seg på forumet ikke er mer enn troll, som fyrer opp om synet på kristne.

 

Allikevel er det kristne som mener dette, uten tvil. Men det er de mest konservative, som jeg håper og tror det finnes få igjen av.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så hadde jeg litt problemer med å oppfatte dette som en satire når jeg først leste gjennom det. Mange nok i verden ville ha utrykket seg på samme måtte, kanskje ikke like utadvent, men definitivt hat samme oppfatning. Har virkelig enkelte overreligiøse folk blitt en parodi på seg selv som flere her sier?

Lenke til kommentar

Jepp, de har nok det. Det blir vanskeligere og vanskeligere å holde fast ved gamle religiøse dogmer her i vesten(heldigvis) og det blir satt mer og mer fokus på mennesket i sentrum. Man kan tilogmed se det på feks kirkene, de bøyer seg mer og mer etter samfunnet ellers, som går lenger vekk fra dogmene.

 

Det er fortsatt en del religiøse som forholder seg til litt eldre leveregler og dogmer, disse menneskene blir dermed en parodi på seg selv, da det er absurd å holde fast ved slike menneskesyn, ihvertfall her til lands.

Lenke til kommentar

www.herregud.comer en satire side laget for å synliggjøre hvor totalt latterlige den kristne LEVENDE ORD menigheten er, eller var, da de har byttet navn på grunn av likheten... :)

 

Les for all del gjesteboken deres på den siden, men følg mitt råd og gå på do og tiss FØR du begynner å lese, for ellers kommer du til å tisse på deg i latter krampene... :D Anbefales!!!

 

At folk kan være så til de grader lettlurte, både ateister og kristne, hadde jeg vanskelig for å tro før jeg leste den gjesteboken... rene komikveld!! :thumbup:

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...