Gå til innhold

gtx 285 som physx, eller ikke?

findon

Anbefalte innlegg

Har bestillt 2stk gtx480+vannblokker og tenkte det kanskje var overkill nok, så jeg hadde tenkt å få solgt min gamle gtx285 på finn, men så oppdaget jeg plutselig at mafia 2 har physx støtte, og tilmed kan ha ganske store krav til et dedikert physxkort også.

Kona vil helst bli kvitt støyen fra det gamle kortet, mens jeg selv ikke bryr meg om den biten. Lurer sånn sett på om jeg skal beholde kortet til jeg får spillt mafia 2 litt, men vil det komme flere titler som virkelig bruker physx fremover eller skal man bare kunne telle de på 1 hånd?

Noen som har noen benchmarks på hvordan physx gtx285 kontra xxx yter? Kommer det en haug titler til neste år kunne jeg godt hatt et mer passivt kort istedet.

Er det noen måte å få skrudd av et dedikert physx kort når det ikke brukes, eller må man leve med idle-støy evnt ta det ut fysisk for å stoppe vifta?

antagelig er det greiest å bare selge 285'en mens den fortsatt er et brukbart kort, men skulle gjerne hatt noen innspill om noen har tanker rundt dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...