Gå til innhold

Ligge i telt. Lenge.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens!

 

Dette har vært påtenkt før, men har deretter vært dyttet inn i fremtiden som et kanskje-en-dag-prosjekt. Nå har det kommet på dagsorden igjen:

 

Hvordan ville det være å ligge i telt i Tromsø fra august til juni?

Hei

Jeg kan ikke forestille meg hvorfor du vil ligge i telt i så mange mnd. Vinteren er jo ikke akkurat praktfull her oppe, så du må vel belage deg på litt ubehag. :) Jeg vil knapt nok bo her sånn som det er, og jeg har leilighet. :p

Lenke til kommentar

Hvordan ville det være å ligge i telt i Tromsø fra august til juni?

Sikker på at du ikke mener omvendt? Fra juni til august altså? Det å være i telt midt på vinteren i en av Norges kaldeste byer er på grensen til selvmord egentlig.

 

Det er det ikke i det hele tatt, fullt mulig. Flere som har gjort sånne stunt tidligere. Behagelig er det ikke, moro er det nok heller ikke, eneste grunnen til å gjøre det er vel å kunne skryte av det i etterkant :p

Lenke til kommentar

Virker som en god idè om du er friluftsmann. Jeg personlig vil anbefale deg om å bygge opp telterfaringen i kalde nord, om du ikke har gjort det allerede. Dvs bo 1 måned ute i telt, midt på vinteren som et prøveprosjekt. Uten erfaring går nok det der til helv.... .

 

Lykke til, selv har jeg "bo i telt i 1 måned" på hundre-ting-jeg-må-gjøre-før-jeg-dør lista mi, men det er jo bare småtteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...