Vikingspeider Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei folkens! Dette har vært påtenkt før, men har deretter vært dyttet inn i fremtiden som et kanskje-en-dag-prosjekt. Nå har det kommet på dagsorden igjen: Hvordan ville det være å ligge i telt i Tromsø fra august til juni? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei folkens! Dette har vært påtenkt før, men har deretter vært dyttet inn i fremtiden som et kanskje-en-dag-prosjekt. Nå har det kommet på dagsorden igjen: Hvordan ville det være å ligge i telt i Tromsø fra august til juni? Hei Jeg kan ikke forestille meg hvorfor du vil ligge i telt i så mange mnd. Vinteren er jo ikke akkurat praktfull her oppe, så du må vel belage deg på litt ubehag. Jeg vil knapt nok bo her sånn som det er, og jeg har leilighet. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Trur det vil bli ganske kalt og kjedelig i lengden. Blir vanskelig med TV, Internett og sånt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvordan ville det være å ligge i telt i Tromsø fra august til juni? Sikker på at du ikke mener omvendt? Fra juni til august altså? Det å være i telt midt på vinteren i en av Norges kaldeste byer er på grensen til selvmord egentlig. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ser ut som han mener august til juni faktisk. Du må ha tålmodighet og være lett underholdene. Ha bra utstyr og en plass å ligge Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis det er for å spare penger, hadde jeg heller funnet meg en gammel campingvog med mulighet for strøm til oppvarming og matlaging. Så kunne du hatt pc, tv eller hva det måtte være for underholdningens del Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva i all verden!? Han må da mene Juni-August? Men det er usannsynlig hvis han mener å dra nå da... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan ville det være å ligge i telt i Tromsø fra august til juni? Sikker på at du ikke mener omvendt? Fra juni til august altså? Det å være i telt midt på vinteren i en av Norges kaldeste byer er på grensen til selvmord egentlig. Det er det ikke i det hele tatt, fullt mulig. Flere som har gjort sånne stunt tidligere. Behagelig er det ikke, moro er det nok heller ikke, eneste grunnen til å gjøre det er vel å kunne skryte av det i etterkant Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Virker som en god idè om du er friluftsmann. Jeg personlig vil anbefale deg om å bygge opp telterfaringen i kalde nord, om du ikke har gjort det allerede. Dvs bo 1 måned ute i telt, midt på vinteren som et prøveprosjekt. Uten erfaring går nok det der til helv.... . Lykke til, selv har jeg "bo i telt i 1 måned" på hundre-ting-jeg-må-gjøre-før-jeg-dør lista mi, men det er jo bare småtteri. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ser ut som han mener august til juni faktisk..... Ser ut som han mener: Borte ble han. Er irriterende når noen bare slenger ut et spørsmål og ikke deltar i debatten videre. Skjerpings ! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det går helt fint. blir nok sinnsykt kjedelig i lengden, sats på å gå i vinterdvale ellernoe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå