idatherese Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) hei. Mamma og jeg skal få en irish sofcoated wheaten terrier! vi tar i mot alle hundetips vi kan få! hvis dere har tenkt å skrive at vi ikke kan ha hund for at vi ikke er ansvarlig og bare skrive at hund= ansvar så ikke gidd å skrive noe som helst. ok? For det er vi klar over og hvis vi ikke kunne tatt vare på en hund hadde vi aldri tenkt på å kjøpe en en gang. Pappa ( som ikke bor her ) har hatt hund når han var barn selv og er villig til å hjelpe oss med gode råd og tips ;P så jeg og mamma vil gjerne vite litt mer om irish softcoated wheaten terrier ^^ det er fint å høre forskjellige opplevelser med denne rasen. har jo allerede pratet med noen om den da. alle svar er til hjelp!!! =) Endret 28. juli 2010 av idatherese Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjempefin hunderase, det der. Familien hadde en av de når jeg var tenåring. Krever en del tur og mye oppdragelse - men så svarer den godt på oppdragelse også, slik at den blir veldig lett å ha med å gjøre etterhvert Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 hei. Mamma og jeg vurderer en irish softcoated wheaten terrier. Vi har aldri hatt hund før, men er seriøse. hvis dere har tenkt å skrive at vi ikke kan ha hund for at vi ikke er ansvarlig og bare skrive at hund= ansvar så ikke gidd å skrive noe som helst. ok? For det er vi klar over og hvis vi ikke kunne tatt vare på en hund hadde vi aldri tenkt på å kjøpe en en gang. Pappa ( som ikke bor her ) har hatt hund når han var barn selv og er villig til å hjelpe oss med gode råd og tips ;P så jeg og mamma vil gjerne vite litt om irish softcoated wheaten terrier ^^ alle svar er til hjelp!!! =) Hei , hvorfor ikke ta en titt på hjemmesidene til denne rasen. Da kan du lese my om rasen og finne linker til oppdrettere. www.wheatenklubben.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå