Delvis Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 I episoden "Trafikk og Panikk" sier de flere ganger; "Hva skulle Feiring sagt om de så dette her?" Og så ler de godt Hvem var Feiring? Har prøvd å søke men finner ingenting.Noen som vet? 1:20 min. inn i videoen . http://www.youtube.com/watch?v=xvFFD5XCbfM&feature=related Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Spurte min far. Han var noe slikt som sjef for statens vegvesen eller noe lignende på den tiden. Min far trodde han het Pål Feiring, men var ikke sikker, fant ingen resultater på dette på nett. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Nei, Feiring var vel sjef for utrykningspolitiet på 70-tallet, og alle fortkjøreres og fyllekjøreres skrekk. Jeg mener også å huske at han ofte var gjest i radioprogrammet "trafikk og musikk" som "alle" hørte på hver lørdags ettermiddag, men mulig jeg tar feil, på nettet finner jeg bare politiinspektør Thorleif Karlsen ved Oslo PK og UP-sjefen Leif N. Olsen som vel etterfulgte Feiring knytta til det programmet. Mens Feiring hadde litt pekefinger-holdning og ble sett på som trafikkens busemann, var Olsen en trivelig sørlending som ville at alle skulle komme trygt hjem, og lanserte den alkoholfrie drinken Olsen-Driver som bestod av limejuice, ingefærøl og en dæsj Farris. Edit: Link til UPs historie. Ja, Feiring var sjef der. Endret 29. juli 2010 av Svinks 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Mange takk, så fikk vi oppklart det Det er ikke mange spor etter han i dag nei, til å ha vært så kjent på den tiden. Mener også vagt å huske en slik person. Endret 29. juli 2010 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå