Straydog Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei. Jeg benytter meg av VISMA Global til regnskapsføring, og trenger å ta backup av databasen som følge av oppgradering til nytt OS. Har vært i kontakt med en kundebehandler fra VISMA og han ba meg om å: Ta SQL-backup av convertx-databasen Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Åpne SQL Server Management Studio, utvid Databaser, høyreklikk på ConvertX database, Velg Tasks->Backup. 1 Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Åpne SQL Server Management Studio, utvid Databaser, høyreklikk på ConvertX database, Velg Tasks->Backup. Hei, og takk for svar! Må jeg ha SQL server management Studio, eller vil express-utgaven fungere? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Express funker det, men det kan hende dere ikke har innstallert Management Studio default. Management Studio kan innstalleres i etterkant hvis du går f.eks hit. Pass på at du laster ned riktig versjon avhengig om du har 2005 eller 2008. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå