Villmink Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei. Jeg sitter her og skal installere XP på maskinen til en venn. Når jeg prøver å installere XP får jeg beskjed om at jeg ikke har noen harddisker. Jeg har også prøvd å installere fra windows ME som nå ligger på maskinen, da får jeg blåskjærm og full frys etter at maskinen har rebootet og begynt XP installasjonen. Er det noen triks for å installere XP eller andre OS på SCSI disker? Har aldri vært borti SCSI disker tidligere så jeg kan ikke noe særlig om de. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hos meg er det ingen forskjell i det hele tatt fra IDE disker. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei. Jeg sitter her og skal installere XP på maskinen til en venn. Når jeg prøver å installere XP får jeg beskjed om at jeg ikke har noen harddisker. Jeg har også prøvd å installere fra windows ME som nå ligger på maskinen, da får jeg blåskjærm og full frys etter at maskinen har rebootet og begynt XP installasjonen. Er det noen triks for å installere XP eller andre OS på SCSI disker? Har aldri vært borti SCSI disker tidligere så jeg kan ikke noe særlig om de. Mulig du må trykke F6 eller noe sånt på starten av installasjonen for å installere drivere. Søk på Google! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 klilleng har helt rett må trykke f-6 under instalasjonen hel først i instalasjonen . drivere til SCSI kontrolleren må instaleres Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 der ja, da finner jeg nok ut av det, takk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Dersom du har en ukjent SCSI/RAID kontroller, men vanligvis går vel dette bra. sitat: "Third part scsi/raid controller" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå