Majjan Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det lille selskapet med klassikere som Defender of the Crown og It Came from the Desert. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 It came from the desert ja, hadde vært vittig å prøvd det igjen, når jeg var ltien var jo det et forferdelig vanskelig spill. AtW Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Rocket Ranger og It Came From The Desert, de er knyttet til gode minner. Sistnevnte stjal mye av sommerferien min, jeg reiste til familie i Slemmestad for å nyte sol og sommer men der på Amigaen ventet skumle monster fra ørkenen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg husker også at de var veldig vanskelige. Fullførte vel ikke et eneste Cinemaware spill tror jeg, da det rett og slett ble for frustrerende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Fullførte It Came From The Desert, egentlig ganske kort spill mener jeg å huske. Satt mye lenger med Lucasarts og Sierra sine. Rocket Ranger ble jeg aldri ferdig med, der stod jeg fast. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Spillet Wings vekker gode minner, og det er det eneste spillet hvor jeg fikk "Saddam" viruset som ødela min L:Disk-Validatorhttp://agn-www.informatik.uni-hamburg.de/catalog/amiga/html/saddamor.htmHusker jeg bannet på Saddam allerede da... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) spillt samtlige av disse titlene, har nå sjekket å flere av dem haddet jeg nesten runnet. Men er som regel et veldig vansklig hinder etc på slutten som gjør at meg ikke tok løpet helt ut, dessuten var det ikke snakk om å få tak i lett hjelp da internett ikke var store greiene på den tiden. Husker også det Sinbas spillet godt, men troddet ikke det var Cinnemaware. Men de mest spillbare er nok Wings og Rocket ranger. It came from the Dessert husker jeg som mange andre CinemaWare spill som litt merklig men bra grafikk til å være på den tiden. edit: åh glemte helt.. Lord of the Rising sun var genialt da ). Endret 28. juli 2010 av simalarion Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Det var gode tider ja Endret 28. juli 2010 av LoveAmiga Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Wings var tøft Husker spesielt godt It came from the desert og 2ern Antheads. Antheads var skummelt for en pjokk på snaut 10år, som forøvrig nettopp hadde sett aliens filmen. Ellers ble det mye tid på å komme seg ut av sykehuset.. traff jo aldri de pokkers følehorna Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hehe, har faktisk spilt alle de spilla, en kompis og meg resampla alle wave filene på It came from the desert til 'kule' norske ting istede Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Litt gammel sak, men Defenders of the Crown ble også portet til C64. Sitter faktisk med originalen i kassettversjon. Dessverre mangler kassett 1. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 kan de ikke lage ett nytt Wings? det var ju kul.. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enig! Wings var veldig bra! Likte spesielt godt storyen som du fulgte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg