LtdEdFred Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Heisann. Jeg lurte på om dere har noen bra tips til meldingsvarsel (SMS) til en Nokia telefon og eventuelt hvor jeg kan finne de. Jeg har tenkt på en fuglelyd, men finner ikke noe. Noen hotte tips? Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei sann Jeg har en CD med masse ringetoner,spill,wallpapers og div hvis du vil ha det? Kan sende alt via mail.. Vet ikke om det er Fuglelyder der men,er i hvertfall drit mye fullversjonsspill(ca 60stk).. Men du må ha en kabel,IR eller BT for å overføre det da.. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hmm.. Nei,den har kanskje ikke det.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Hei sann Jeg har en CD med masse ringetoner,spill,wallpapers og div hvis du vil ha det? Kan sende alt via mail.. Vet ikke om det er Fuglelyder der men,er i hvertfall drit mye fullversjonsspill(ca 60stk).. Men du må ha en kabel,IR eller BT for å overføre det da.. Jeg tar gjerne i mot. Mail det til [email protected] Takk Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei sann Jeg tar gjerne i mot. Mail det til [email protected] Takk Kan den sendes til fler [email protected] Lenke til kommentar
GrusoM Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kan jeg få den også maRe? [email protected] Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Tar så sinnsykt lang tid å sende det.. Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå