Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekstrem langdistanse - What to do?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kommet hjem fra 3 ukers roadtrip i USA. Mot slutten av turen traff jeg ei jente som virkelig gjorde inntrykk på meg og vi tilbrakte mye tid sammen de siste dagene. Mitt inntrykk var egentlig at vi falt pladask for hverandre fra første øyeblikk. Alt stemte liksom........interesser, humor, verdisyn, bakgrunn osv.

Men som vanlig er det problemer knyttet til kjærlighet. Og denne gangen er jo hovedproblemet at hun bor i USA, mens jeg bor i Norge. Hun har bitt seg fast i hjernen min og jeg føler det er noe helt spesielt med henne. I tillegg vet jeg at hun digget de fleste sidene med meg også.

Spørsmålet mitt er da; er jeg helt idiot dersom jeg ønsker å gå videre med dette? Vi har da tross alt bare kjent hverandre i litt under en uke. Jeg er i en åpen situasjon med tanke på utdanning og jobb, og ville ikke hatt problemer med å flytte til New York dersom det ble nødvendig. Hun er mitt i studier så hun er nok litt mer fastlåst de neste årene.

Fint dersom noen kunne kommet med tilbakemeldinger/tips. Jeg vet dette høres merkelig ut, men jeg er en drømmer og dersom jeg føler noe spesielt er jeg villig til å gjøre det som trengs når det gjelder å kjempe for kjærligheten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du selv sier så virker det litt farfetch'd å flytte til New York pga. en jente du har kjent i en uke. Vet du egentlig om hun er interessert i deg som mer enn en venn? Hvis du flytter til statene, hva må du da gi opp i gamlelandet?

Det er nok av ulemper, du får vurdere disse opp mot fordelene selv. Men husk at det er bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på noe du aldri gjorde.

Lenke til kommentar

Holde kontakten over msn og skype (video), og se hvordan det går. Er jo ikke helt umulig at dere kan besøke hverandre om 6mnd om det går bra mellom dere. Men anser det som veldig vanskelig for forholdet deres å overleve over lang periode om dere ikke flytter sammen i løpet av 1-2 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...