BaardA Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei Jeg har nylig fått et problem med playstationet der bilde fryser på skjermen etter noen få sekunder med "lagg". Jeg har prøvd å gå i recovery mode og brukt de forksjellige valgmulighetene der, men det hjelper ikke. Så hvis noen her har et svar på hva jeg kan gjøre så hadde det hvert supert. Jeg har forresten en gammel type ps3 på 60gb som er snart 4 år gammel. Jeg haer også byttet ut hardisken med en 320gb. Hvis ingen kan hjelpe med det spørsålet så lurte jeg på om noen har noen erfaring med å sende PS3 til Sony. Hvor mye koster det og hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
sputtnikk11 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg tror du bør innvistere en ny ps3 som har de oppgraderingene som trengs for å kjøre dagens spill.. AHAHAHAH.... Når jeg leser dette etter 2 og et halvt år, må jeg flire av meg selv... herregud :nei2: Endret 28. desember 2012 av sputtnikk11 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 For noe tull. Gamle ps3'er spiller gamle spill like godt som nye ps3'er. Jeg ville hvis det er mulig, tatt backup av savegamesene på en ekstern hardisk eller minnepenn, litt kjedelig å begynne på nytt igjen på alle spillene. Og sende inn til Sony er gratis så lenge du har kviteringen på playstation. Tar noen uker før den kommer igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg tror du bør innvistere en ny ps3 som har de oppgraderingene som trengs for å kjøre dagens spill.. HAHAHAHA, HERLIG førsteinnlegg. Men om du skal sende den inn til Sony så kan det fort gå 4-5-6 uker... Endret 28. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvis den fryser mens du er i nettleseren er det et vanlig problem btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå