Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på hva hun tenker/ føler. Hvordan gå frem

Gjest guest

Anbefalte innlegg

Gjest guest

Hallo forum

Har blitt ganske interessert i en jente i det siste. Føler at vi har god kontakt, men jeg er absolutt ikke sikker på hva hun mener :(

Lurer på hvordan jeg skal gå frem for at det kanskje skal utvikle seg videre. Hadde vært fint med gode råd osv. Er veldig sjenert og er veldig redd for at det skal gå skeis, og vi har mange felles venner (driver med det samme). Tror at hele opplegget fort kan bli veldig kleint og lite hyggelig.

Hun er 18, og jeg er 17 selv om jeg snart fyller, så det blir veldig vanskelig å invitere hun ut på byn el. Hun har også et mye bredere nettverk enn meg og er av og til på fester ol, men det har jeg aldri vært på, henger bare med kompiser.

Har lyst til å invitere hun hjem på middag som kanskje vi kan lage sammen. Kan det være en god ide?

Hun har sagt til en annen venn av meg at hun synes at jeg er veldig grei og omtenksom, men er dette nok å gå ut ifra. (hun sa det når hun var beruset, så betyr det at det er sant?)

Håper på gode svar. Er ekstremt usikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alkohol får frem ærlighet ja.. God kontakt hvordan da? flørtende eller? Hvordan er hun blandt andre gutter? Viss hun har et bredt nettverk så har hun vel også kankje en sjarmerende personlighet altså at mange liker henne og at hun er generelt smilende og flørtende med de fleste?.. Om det kan være en god ide å be henne på middag? visst fan er det en god ide.. da får du hvertfall finne ut hvordan kjemien er mellom dere.. en chill film etter maten, foretrekkende i en litt liten sofa :) Jeg tror at du kan finne mye ut om du får til en slik kveld, men ikke drit deg ut og legg ut om hvordan du føler osv, hvertfall ikke den kvelden..

Håper noe av det kan hjelpe.. men det meste må du faktisk stå for selv, vær chill vær deg selv og ikke stress.. og husk en liten sofa viss dere skal se film.. er det en stor sofa i stua foran tv-en? bytt den ut med en liten for kvelden..

Og det kreves en oppdatering

liten sofa, ikke stor

Lenke til kommentar
Gjest guest

Problemet er at hun oppfører seg veldig fint med (nesten) alle. Det gjør det mye vanskeligere å finne ut av noe. Med god kontakt mener jeg at vi klarer å snakke sammen og det er aldri en sur mine. Vi har også vært på tur med vår felles aktivitet, og der var vi mye sammen og vi satt sammen på nattoget hele veien hjem fra oslo+++. Har prøvd å begynne å sende meldinger og snakke på face, men det virker så unaturlig siden jeg aldri har pleid å gjøre det før.

Hadde vært veldig fint å få en respons fra henne, før jeg går noe videre. Noen tips til hvordan det kan gjøres?

Lenke til kommentar

Er under et halvt år, så er ikke så mye. Vi har kommet like langt i skolesystemet og eneste forskjellen jeg ser, er at hun selvfølgelig kan gjøre en del flere ting. Blir 18 om et par måneder, så er ikke alt for lenge.

Som sagt,så har jeg lyst til å få respons fra henne, før jeg går noe lenger, men er ganske vanskelig. :(

Hvordan skal man få frem noe slikt uten å dumme seg alt for mye ut? Som sagt har vi mange felles venner, så rykter sprer seg som ild i tørt gress.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Du er yngre enn dama, da blir det vanskelig å få no forhold etter mine erfaringer. Men bare sett inn godviljen så kan alt skje ;)

Tull, det er da ikke noe problem, spørs hvor moden han er det. Men om hun er 18 nå, og han fyller i år, så kan de jo være jevngamle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...