Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hopper dere lett til sengs?

Anbefalte innlegg

Når dere møter damer eller menn på date på en måte, går dere til sengs med personen fort - på første treff, eller på hvert treff, selv om det ikke er noe forhold der?

Jeg går ikke lett til sengs med noen, men tror jeg lett kan bli lurt ja .......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du blir med noen hjem er sjansen ganske stor for at det ender opp med sex, men nei jeg tror nok ikke at jeg er sex første kvelden fyr. Skal sies at jeg har hatt samme dama i mange år nå og vet ikke hvordan jeg ville stilt meg til en slik situasjon idag.

Lenke til kommentar

Har vært i situasjoner der jeg hopper til sengs første kveld og der jeg drøyer litt, det spørs litt hva intensjonene mine er.

Om jeg er ute etter et forhold og jeg tror det kan komme til min forddel og vente så gjør jeg det. Er jeg usikker på hva jeg vil vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort.

Hadde det bare vært en flørt jeg ikke ville noe mer med, kunne jeg hoppet i sengs med en gang for sexens skyld aleine.

Lenke til kommentar

Dating er som oftest turnoff, begge er edru og leter etter ting å spørre om. Også vet man ikke hvor vellykket det var før man treffes igjen. I alle fall når det kommer til blind dates. Kjenner man personen fra før av, er det vel ikke helt "første treff".

Enig med Balthier, skjer ikke uten alkohol. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å leve etter "sosiale" regler (ikke sex på første date osv..), men jeg ser det veldig an. Jeg har hatt sex 1 time etter jeg møtte ei og ventet 3 mnd på ei annen. Spørs på situasjonen og steningen. Vil på stå at ingenting er rett eller feil (så fremt du ikke fører noen bak lyset..)

Lenke til kommentar

Så prektige dere er :innocent:

Forskjell på å være prektig, og på å være voksen nok til å forstå hva man er tjent med hvis man skal ha et seriøst forhold.

Faktisk gjør det ting litt vanskelig dersom damene har en tendens til å gå til sengs med hvem som helst.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...