StinaStina Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Når dere møter damer eller menn på date på en måte, går dere til sengs med personen fort - på første treff, eller på hvert treff, selv om det ikke er noe forhold der? Jeg går ikke lett til sengs med noen, men tror jeg lett kan bli lurt ja ....... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Når du blir med noen hjem er sjansen ganske stor for at det ender opp med sex, men nei jeg tror nok ikke at jeg er sex første kvelden fyr. Skal sies at jeg har hatt samme dama i mange år nå og vet ikke hvordan jeg ville stilt meg til en slik situasjon idag. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, lett å bare hoppe i det, kroppskontakten og alt det der, men spørsmålet mitt er om det kan bli mer enn sex når man hopper i det kroppslige kjapt..... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Som regel ikke etter første date, vent til date nummer 3 for å se om du liker han eller ikke. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er jeg interessert i et seriøst forhold, så drøyer jeg sengeaktiviteter litt. Spenningen holdes da ved like og det er så mye annet man gjør når man begynner å bli kjent. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har vært i situasjoner der jeg hopper til sengs første kveld og der jeg drøyer litt, det spørs litt hva intensjonene mine er. Om jeg er ute etter et forhold og jeg tror det kan komme til min forddel og vente så gjør jeg det. Er jeg usikker på hva jeg vil vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort. Hadde det bare vært en flørt jeg ikke ville noe mer med, kunne jeg hoppet i sengs med en gang for sexens skyld aleine. Lenke til kommentar
ToxicWaste Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Nei, vil ikke si at jeg gjør det. Det kommer helt an på situasjonen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kun hvis det er alkohol i bildet. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dating er som oftest turnoff, begge er edru og leter etter ting å spørre om. Også vet man ikke hvor vellykket det var før man treffes igjen. I alle fall når det kommer til blind dates. Kjenner man personen fra før av, er det vel ikke helt "første treff". Enig med Balthier, skjer ikke uten alkohol. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Enkelte damer går til sengs med deg med en gang. Da er det lett å tenke at "hun ville nok gjort dette med maange andre også.." Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg liker ikke å leve etter "sosiale" regler (ikke sex på første date osv..), men jeg ser det veldig an. Jeg har hatt sex 1 time etter jeg møtte ei og ventet 3 mnd på ei annen. Spørs på situasjonen og steningen. Vil på stå at ingenting er rett eller feil (så fremt du ikke fører noen bak lyset..) Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Så prektige dere er Forskjell på å være prektig, og på å være voksen nok til å forstå hva man er tjent med hvis man skal ha et seriøst forhold. Faktisk gjør det ting litt vanskelig dersom damene har en tendens til å gå til sengs med hvem som helst. Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er lettere å snakke om å være prektig enn å være det selvsagt, men det blir nå litt mer interessant forhold når man får tid å utvikle litt følelser for dama også. Middelveien er som regel best. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Enig i den. Det beste er å ikke ha sex første gang, men det må skje innen to uker etter at man har innledet tafse/kline-fasen ellers blir det for mye venting. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 sex er gøy, så meg må man bare spørre fint nok og se bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg