Sacho_chan Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 jeg har filmet noe, og vil gjøre det om til en kortfilm, og kutte noe bort, legge til effekter osv. Problemet mitt er at jeg har Microsoft Xp, og den moviemakeren som er med ikke støtter mp4. Jeg skulle gjerne hat et program som er enkelt å forstå, og som man får gratis, slik at jeg kan redigere og lage en liten film. Noen som har tips, forslag? Takk så mye, på forhånd! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er nok like greit å konvertere til et format moviemaker forstår, gratis videoredigeringsprogram er ikke noe tess uansett hvilket du velger. MPEG Streamclip greier nok å konvertere videoen - er dog usikker på hvilket format moviemaker foretrekker. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Er nok like greit å konvertere til et format moviemaker forstår, gratis videoredigeringsprogram er ikke noe tess uansett hvilket du velger. MPEG Streamclip greier nok å konvertere videoen - er dog usikker på hvilket format moviemaker foretrekker. Takk Vel, siden Xp er gammelt, så er det altså den gamle moviemaker, som bare tar mp1,mp2 og mp3, men ikke mp4 som er mitt format på filmene. Den tar sikkert andre filformater, men jeg tenkte jeg ville gjøre det enkelt Er det programmet lett å bruke? Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ehm, det programmet gikk jo ikke ann å redigere med jo :s kor ligg liksom effektene og det? :s Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Last ned en prøveversjon av Sony Vegas Movie Studio HD Platinium 10. Funker i 30 dager om jeg ikke tar feil - og ingen begrensinger. Om du absolutt skal ha et gratis program - kan du prøve ut Pinnacle Video Spin MPEG Streamclip er ikke et videoredigeringsprogram, men et program for å konvertere filene fra et format til et annet, f.eks fra mp4 til mp2 (mp3 er foresten kun et lydformat). Endret 1. august 2010 av Bolson Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Last ned en prøveversjon av Sony Vegas Movie Studio HD Platinium 10. Funker i 30 dager om jeg ikke tar feil - og ingen begrensinger. Om du absolutt skal ha et gratis program - kan du prøve ut Pinnacle Video Spin MPEG Streamclip er ikke et videoredigeringsprogram, men et program for å konvertere filene fra et format til et annet, f.eks fra mp4 til mp2 (mp3 er foresten kun et lydformat). Ja, jeg tror jeg fant ut av det. Synd at det med lyden ikke funket, bare filmen -.- ehm, det derre Pinnacle video spin, har du link til det? Og er det lett å bruke da? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Link til Video Spin . Ja, det er enkelt og begrenset - samme klasse som moviemaker. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Ok, tusentakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå