Autoxave Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Tok dette bildet tidligere i sommer - fyr løs med kritikk. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ble sittende å se på dette bilde lenge Virkelig bra !! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Takk for kommentar. Fint du likte det! Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er litt usikker på om jeg liker vignetteringen. Grei komposisjon, men føler jeg har sett bilder av bryggen i Trondheim med bedre utførelse. Lykke til videre Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dette bildet har jeg sett flere ganger før, også her på Akam-forumet. Du har fått til en fin komposisjon og bra etterbehandling. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Setter stor pris på kommentarene, Bjørn og Doppler! Jeg var usikker på vignetteringen selv, men kom etterhvert frem til at det var bedre med enn uten. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 hadde du fått husene lysere så syns jeg det hadde vært bedre, men et veeldig bra utgangspunkt for et knall bilde:) Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) hadde du fått husene lysere så syns jeg det hadde vært bedre, men et veeldig bra utgangspunkt for et knall bilde:) Tøft bilde satt en stund jeg også å kikket Rart at sjøhusene ikke raser ut i elva(ser ut som en elv btw)..ser fryktelig skrale ut.. Endret 17. august 2010 av hubbix Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Fint bilde, og bra etterbehandling, men jeg synes ikke noe om vignetteringen. på bryggen i venstre billedkant, kommer effekten av vignetteringen ekstra godt fram. Endret 17. august 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Googolplexian Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hei! Det er akkurat dette type bilde jeg ville ta da jeg var i Trondheim sist gang, men jeg fikk aldri muligheten . Likte bildet veldig godt, selv om det kanskje er et oppbrukt motiv. Men jeg likte heller ikke vignetteringen, hadde vært enda bedre uten. Edit: Glemte et ord Endret 26. august 2010 av Googolplexian Lenke til kommentar
otveit Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei, jeg liker etterbehandlingen, som noen av de andre med unntak av vignetteringen. Foretrekker denne effekten på andre typer komposisjoner. Og når det er sagt så synes jeg at bildet er litt vel sidetungt. Øyet dras raskt innover i bildet, mot høyre, og finner ikke noe å feste seg til der, heller ikke forsvinningspunktet som komposisjonen legger litt opp til. mvh Øyvind Lenke til kommentar
steelplix Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg likte bildet veldig bra Fint komponert. Lurte også på om du kunne fortalt litt om exif? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Takker for alle kommentarene, fint at dere likte bildet. Personlig syns jeg det ble bedre med vignetteringen. Enig i at motivet er oppbrukt, turistene står på rekke og rad på Gamle Bybro . Steelplix: 35 mm, ISO 200, f/8, 1/400 s. Etterarbeidet i Lightroom 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå