Gjest Plaget Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei Har et par ting som jeg vil rådføre meg om her, ingenting akutt, så haster ikke noe legebesøk, går bare på komforten løs. Har en del stikk eller "kviser" på skuldrene og ryggen. De ser ut til å komme helt av seg selv. Noen av dem kan sprenges slik som kviser, andre er bare klumper som gjør vondt. De er veldig ømme og all kontakt gir smerte. Slik som om jeg får en hånd på skulderen, gjør det vondt mellom klærne pga det. De kan også dukke opp i nakken og overgangen til hodet. Dette har jeg hatt i flere år, og når noen forsvinner, dukker det opp nye. Blitt mer og mer i det siste, og begynner å se litt dårlig ut i tillegg. Noe jeg kan gjøre selv med det? Ellers har jeg mye vondt i halsen. Vondt å svelge får jeg fort om det er litt kaldt, og da varer det lenge. Blir lett forkjølet, og det varer en stund. Med vondt i halsen så mener jeg at det er som om jeg har en liten klump på innsiden. Noen med litt erfaring har kjent på mandlene, men mener de ikke er hovne, kanskje jeg burde sjekke dette nøyere opp? Om jeg strekker halsen og stikker en finger ned, kan jeg i de verste tilfellene kjenne en liten "vorte" på den ene siden, i undersvelget. Litt mer plaget på denne tiden av året virker det som. Alle råd mottas med takk! Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ville enkelt og greit tatt en tur til legen. Søk litt rundt på nettet om både kviser og vondt i halsen og du får sikkert en del tips, bl.a fra lommelegen.no. Når det gjelder kviser er det såvidt jeg vet en egen stor tråd om det her på forumet. Oppsøk lege, be om henvisning til hudlege og han setter deg sikkert på noe tetracyclin-kur, og kanskje roaccutan om du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå