Gå til innhold

t610- er det et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Vurderer nå sterkt et telefonskifte og den jeg har i tankene er Sony Ericsson's t610. Utifra de testene jeg har lest virker den som et trygt kjøp, med gadgets man får vann i munnen av. Før jeg tar den endelig avgjørelsen vil jeg bare forhøre meg med dere andre. Kort og godt;

Er den den beste til prisen eller bør jeg vurdere andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..men ingen av dere nevner at SMS-skrivingen på telefonen er kort sagt ELENDIG? Man bryr seg ikke så mye når den er ny, men det er et helsikkes irritasjonsmoment.. Men bortsett fra det kunne jeg tenkt meg den selv.. Hadde bare SMS'en vært brukanes..

Lenke til kommentar
det er rett, smsen er tregere enn nokia telefonene. Det er mulig å overleve, men det burde nok vært bedre. Uansett overskygger ikke dette det resterende ved telefonen.

Det blir som T68 med den gang den kom.. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å ha orden på dette fra starten av siden da de klarte dette på T68 etterhvert. Uansett så er det absolutt å leve med! SMS er uansett ganske uvant med denne telefonen da mellomromstasten er flyttet til #.

Tilvenning og tolmodighet er din venn! :woot:

Super telefon!!

Lenke til kommentar

T9'en med prioriterte ord veier opp for at den ikke er like rask som ymse Nokia modeller.

Det at mellomromstasten er flyttet til # blir du fort vandt til. Personlig har det ført til at jeg skriver fort lett med bare høyre hånd. Når du er vandt til det er det bare positvit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...