rebjorn Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) // Endret 17. april 2012 av rebjorn Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Bra side. Tøff sidebar også kommer nok til å bruke den når d3 kommer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ikke verst. Jeg holder et lite øye med Diablo 3 og har lest noen av bøkene, så vil nok holde øye med den siden også. Men hva mener du med at du er noen år for sent ute? Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) // Endret 17. april 2012 av rebjorn Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 bra konsept, likte ikke designet... du bør starte ved å skrive designet med divs og ikke tables, knappene så ikke bra ut og sidebaren og menyen øverst bør i alle fall ligne Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) // Endret 17. april 2012 av rebjorn Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 du bør se på en ryddigere menystruktur det er i alle fall sikkert, den du hadde nå var ikke god, du kan få ordna sånn at om du er inne i det området med databasen så kommer den andre menyen under den første liksom, er en grei måte å gjøre det på. søk på dropline menus så ser du hva jeg mener Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Thx for svar Ja, jeg kan jo bare si at når det gjelder det å være 'sent ute' så tenker jeg jo at bare det at spillet er 10 år gammelt nå betyr litt. Hadde jo ikke gjort noe om google og gjengen gidder indeksere meg.. men eldre sites får nok prioritet. Har første side på google på et par keywords, som "diablo database" f.eks men det må nok mer til. Tror i alle fall at det er lurt å være tidlig ute med å kunne tilby folk info om ting som har med D3 å gjøre i alle fall.. : ) .. bedre å være tidlig ute denne gangen, tenker jeg. D3 er jo ikke en gang 'live'. Spillene begynner nok å dra litt på årene, men det er fortsatt folk som spiller dem på nettet. Men Diablo 3 er ikke engang ute ennå, og hva med bøkene? Hva med å forske litt i historien til Diablo og ha noe om den? Visste du f.eks at Diablo opprinnelig var turbasert? Tror ikke det var noe multiplayer engang. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Visste du f.eks at Diablo opprinnelig var turbasert? Tror ikke det var noe multiplayer engang. Når du sier Diablo, mener du da Diablo 1? o.O Det har da aldri vært tur basert, og det var støtte for multiplayer. Ang siden, likte ikke helt designet, men det er helt sikkert noe du kan jobbe med. Som nevnt så den sidebaren litt merkelig sammenlignet med resten av siden. Men lykke til med prosjektet! Du kommer ikke til å mangle konkuranse i hvertfall. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) // Endret 17. april 2012 av rebjorn Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 joda likte det nye designet godt, bakgrunnen strekkes ut og når mesteparten av designet er bakgrunnen så er dette litt irriterende og ser ikke så pent ut, men om du tar selve karakterene ut ifra bakgrunnen og plasserer bildet i en egen div som plasseres relativt til skjermen så ville det sett mye bedre ut Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) // Endret 17. april 2012 av rebjorn Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Visste du f.eks at Diablo opprinnelig var turbasert? Tror ikke det var noe multiplayer engang. Når du sier Diablo, mener du da Diablo 1? o.O Det har da aldri vært tur basert, og det var støtte for multiplayer. Ang siden, likte ikke helt designet, men det er helt sikkert noe du kan jobbe med. Som nevnt så den sidebaren litt merkelig sammenlignet med resten av siden. Men lykke til med prosjektet! Du kommer ikke til å mangle konkuranse i hvertfall. Ja, jeg mener Diablo 1. Og jo, den var opprinnelig turbasert. Da snakker jeg den aller første utgaven (lenge før første beta), selvsagt ikke release-versjonen. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har måttet la være å gjøre en hel del ting bare pga IE. Du er ond, drop heller IE og lag en ordtellig nettside =D Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) // Endret 17. april 2012 av rebjorn Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Bare pga windows, idiot eller.... nei, vent. Bruker du windows må idioti være inne i bildet et sted. Endret 12. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ja, jeg mener Diablo 1. Og jo, den var opprinnelig turbasert. Da snakker jeg den aller første utgaven (lenge før første beta), selvsagt ikke release-versjonen. Ahhh. Tenkte på release versjonen jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hehe, releaseversjonen er selvsagt ikke turbsaert. Men de tenkte først å lage et turbasert spill, og kom så langt at de hadde en ferdig utgave. (tror det var alpha 1, men kan ta feil.) De tenkte å fortsette med det, men prøvde for moro skyld å gjøre det i sanntid. Det fungerte langt bedre enn de regnet med, så de beholdt det i sanntid i alpha 2, alpha 3 osv helt til ferdig relase-versjon, og resten er historie. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) // Endret 17. april 2012 av rebjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå