blackburn Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det noen som har erfaring med denne PSU'en? Hvordan støyer den? Vurderer å bytte ut min bråkete Qtec 400W PSU. Den ligger nærmere 33dB konstant :x Lenke til kommentar
goggi Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 har nå selv en fortron som skal styre viftehastigheten selv. eneste problemet er at jeg ikke har noen kabinettvifter så psuen går på full speed hele tiden. (hadde også en lepont før jeg fikk fortron, men den har ikke selvregulerende vifte så den blir som en fotron som går på max hele tiden) hjemme har jeg chieftec, 29db cpu vifte og createtive geforce 3 ti200. jobben har jeg fortron psu, swiftech m/12db papst cpu vifte og zalman heatpipe på gfx-kortet. den på jobben er vesentlig mere stillegående, men om det er chieftecen som lager alt bråket i hjemmepcen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Nei, har ikke erfaring med den men med denne Denne har et støynivå på 20Db eller mindre. Jeg måtte koble ut harddisk cpu-vifte og skjermkort vifte for å høre at vifta gikk rundt. Ut i fra en Toms Hardware test så er Fortron/Source det beste PSU merket du får tak. Denne på 300w er testet til å levere opp til 390w før den kobler ut mens de fleste andre PSU'er ikke klarer å levere det de er oppgitt til. Den finnes forøvrig også i en utgave med 350w som klarer å utgi over 400w Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Nei, har ikke erfaring med den men med denneDenne har et støynivå på 20Db eller mindre. Jeg måtte koble ut harddisk cpu-vifte og skjermkort vifte for å høre at vifta gikk rundt. Ut i fra en Toms Hardware test så er Fortron/Source det beste PSU merket du får tak. Denne på 300w er testet til å levere opp til 390w før den kobler ut mens de fleste andre PSU'er ikke klarer å levere det de er oppgitt til. Den finnes forøvrig også i en utgave med 350w som klarer å utgi over 400w Den Fortron PSU'en ser ut til å være midt i blinken Relativt kraftig (15A på 12V), og bare 20dB!!! Må innrømme at jeg vurderer den meget sterkt, så takk for tipset :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå