Veltins Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvor kan jeg kjøpe det under 18 =)? [iKKE MENT FOR ULOVLIG BRUK] [NOT INTENDED FOR ILLEGAL ACTIONS/USE] Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Shangrila i Oslo har vel ett greit utvalg. Ligger 50meter fra trafikanten i Oslo Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Online står det 18+... 18- i butikk? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er jo bare å prøve, tror ikke de stopper deg Så sant du ikke ser ut som en 12 åring. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Er 14, og jeg er ikke noe lav for alderen. Jeg er gjennomsnittslig(pluss). Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis du bor i Oslo, så er det bare stikke ned å prøve. Hvis ikke kan du vel finne en via amazon eller ebay eller noe. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Bor ikke i oslo.. Har tenkt å ta meg en tur der denne uka da. Lenke til kommentar
shiller Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bor ikke i oslo.. Har tenkt å ta meg en tur der denne uka da. Du kan også sjekke litt på nettet når vi først er her weedshop.no hyggeshop.no shady.no og som nevnt før her shangri-la.no her er værtfall noen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå