ken8 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har brukt aDowloader til å laste ned iTunes. Jeg prøver å få tethering til å funke. Det er ikke noe nett her, jeg har kun USB kabelen med meg. Jeg har 3.1.3 spirit jb. Er det mulig å få brukt pc'en på nett gjennom iPhonen uten å installere iTunes? Hvordan får jeg over filEn jeg lastet ned med aDowloader over til pc så jeg får installert iTunes? Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Last ned iTunes fra iTunes.com Ellers kan du bruke Media Monkey. (google det) Det er et likt program som mangler butikkdelen tror jeg. Har prøvd det til min iPod touch, funka fint Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Last ned iTunes fra iTunes.com Ellers kan du bruke Media Monkey. (google det) Det er et likt program som mangler butikkdelen tror jeg. Har prøvd det til min iPod touch, funka fint Er det som er problemet!! Er ikke nett her, kommer kun på nett med iPhone og bare å skru på Internett deling funker ikke pga iTunes er ikke installert. Men jeg har installasjonsfila på iphonene, hvordan få denne fra iPhone til pc? Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er det som er problemet!! Er ikke nett her, kommer kun på nett med iPhone og bare å skru på Internett deling funker ikke pga iTunes er ikke installert. Men jeg har installasjonsfila på iphonene, hvordan få denne fra iPhone til pc? Åååja, nei det aner jeg ikke: p Har iPod touch, og trenger sjelden å synce uten internett. Prøv å koble i iPhonen og se hva som skjer:) om du får åpna via min datamaskin etc. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå