Gjest guest_uerfaren_jente Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg er ei jente som til tross for mine 24 år aldri har hatt sex. Det vil si, jeg har prøvd én gang, og da fikk vi det ikke skikkelig til. Det gjorde for vondt, og han kom rett og slett ikke helt inn. Jeg har hørt om at enkelte jenter kan ha helt tett jomfruhinne, men dette kan ikke være tilfellet med meg, siden menstruasjonsblodet kommer ut. Jeg har prøvd å se litt med speil, og det ser ut som om jeg har en slags kul litt inn i skjeden, er dette jomfruhinna? Har aldri brukt tampong, men har tenkt at jeg kanskje skal prøve det (selv om det sikkert også kommer til å gjøre vondt). Tenker at hinna da vil utvide seg litt (eller evt sprekke), slik at det kanskje ikke gjør så vondt neste gang jeg prøver å ha sex. Er dette en god idé, eller burde jeg ta en tur til gynekolog? Blir veldig glad for råd og tips, kom gjerne med egne erfaringer! =) Lenke til kommentar
mortania Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hinnen ser vanligvis ut som en hudfold i åpningen. Og gjett hva... Det gjør som regel vondt første gang man har samleie. Han kom ikke helt inn eller han kom ikke inn? Han kom ikke helt inn, bare litt inn: du er ikke jomfru Han kom ikke inn i det hele tatt: du er fremdeles jomfru. Om kulen du ser/kjenner i underlivet later til å være "unormal" kan du dra til fastlegen din og få det sjekket. Så vidt meg kjent foretar de fleste fastleger gynekologiske undersøkelser. Jeg kan ikke se det at å begynne å bruke tampong vil bedre noe som helst. Tampongen er tross alt en tørr klump som du skal skyve opp i sjeden. Da ville jeg foretrukket en glidemiddelbefengt penis. Jeg hadde ikke sjanse i helvete til å bruke tamponger før etter jeg hadde hatt samleie. Så for min del var forsøk på bruk av tampong mye mer smertefullt enn et samleie (som jeg så absolutt ikke hadde varmet opp til og sikkert ikke var klar for sånn egentlig, men jeg overlevde og hadde sex to ganger til den natten.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg