direkte Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvor får jeg kjøpt billige proteinbarer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tror ikke du får tak i "billige" proteinbarer. F.eks så kjører proteinfabrikken.no flere tilbud på dette, f.eks 300 kr for 12 proteinbarer, da har du i kanskje nok for en uke? Ikke akkurat billig. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva skal du bruke de til? Hva med en shaker og en pose måltidserstatter? Med bar-prisene så ville jeg ikke ha knasket dem på andre steder en i ødemarken hvor man ikke har tilgang til vann ol. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 De barene er så mye bedre enn shakene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dersom du skal drive med seriøs trening bør du endre mening om at alt skal smake så godt. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva skal du bruke de til? Hva med en shaker og en pose måltidserstatter? Med bar-prisene så ville jeg ikke ha knasket dem på andre steder en i ødemarken hvor man ikke har tilgang til vann ol. Barer er jo ikke alt så alt for dyrere. Har sett 12x80-100g barer for under 300 lappen på gymgrosisten, med rundt 25-40g protein innhold eller noe. Kvaliteten derimot.. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Var i usa nettopp, i mangel på protein ble det barer x 5 x 14 , for noe kliss og seie greier. Kvalm enda. Det billigeste er nok å kjøpe hele bokser. Det koster uansett gryn med en matpakke, en neve nøtter og en 30g proteinshake som er alternativet. Mealtech fra TN smaker jo direkte godt. Endret 8. august 2010 av War Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Proteinbarer er jo ikke akkurat direkte sunt da. Jeg ville heller brukt det som en erstatning for sjokolade på lørdagskvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå