Natrich Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Introducing the Magic Trackpad Nå har Apple sluppet ut noe nytt! Denne gangen er det en "Magic Trackpad" Dette er verdens største trackpad som Apple selv hevder, den fungerer som en vanlig trackpad på en Mac, genialt for HTPC brukerer (?) men hva med den som bare sitter ved skrivebordet? Er denne nye dingsen genial eller totalt ubrukelig? Hva mener du? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Like ubrukelig som en hvilkensomhelst annen mus. Jeg har flere ganger ønsket at jeg hadde trackpaden til MBP-en min rett forran meg når jeg har den på skrivebordet (koblet til en ekstern skjerm og satt på forhøyning). Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg savner trackpaden når jeg har MacBooken min koplet opp til skjermen hjemme. Mus er bare ikke det samme, selv om Magic Mouse, med sin berørinsflate hjelper endel Til div. spill er det selvsagt noe annet, der tror jeg nok mus fremdeles er å foretrekke, men det kommer sikkert an på spillet. Denne skal uansett kjøpes og prøves Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Den er magisk, så ja, den er helt fantastisk. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Etter å ha brukt den i en dag, kan jeg si at den er bedre enn jeg forventet. Hvis førsteintrykket holder seg, kommer mus til å bli brukt til enkelte spill, trackpad til alt annet. Hmm på musmatten ligger for øyeblikket to iPhoner og en lommekniv, ikke noen mus Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ekstremt nyttig i sin nåværende form? Tja, i grunnen ikke -- men kjekt for de av oss som har multitouch på laptopen, så slipper vi å tenke over hvilken maskin vi sitter på. Langt viktigere: alle Apple-maskiner har nå multitouch eller muligheten til å få det for en billig penge. Dette gjør at teamet som utvikler Mac OS 10.7 kan stå langt friere i å utvikle systemer som er avhengige av multitouch. Det finnes de som mener Mac OS ikke kan bevege seg stort videre, men de kan virkelig ikke ha tenkt stort over potensiale i dette (og for så vidt også i syncing av dokumenter, musikk og annet, men det er en annen story). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er ikke noe glad i mousepad. Det er lite ergonomisk og går veldig tregt, selv om du har allslags funky multitouch-funksjoner. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Smak og behag, men til surfing synes jeg denne er denne rimelig bra. Magic Mouse er bra, men denne er bedre. En mer vanlig mus. . . not so much. Ergonomien er like bra eller bedre enn alt av mus jeg har testet. Der har sittestillingen mest å si, og man sitter likt med denne som med mus. Forutsatt at man sitter riktig. Det er fordeler og ulemper med alt avhengig av hva man skal bruke det til. Denne egner seg ikke til mange spill f.eks Edit: Skriveleif Endret 6. august 2010 av PL610 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det finnes de som mener Mac OS ikke kan bevege seg stort videre, men de kan virkelig ikke ... ...ha brukt finder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå