livingman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 hei hallo. jeg har en android telefon. sony ericson xperia x10 ( ikke mini ) og jeg har også et mobilt bredbånd fra telenor ( slik usb minnepen enn bare plugger i pcen) vil dene funke på telefonen min også ?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Du kan fint ta ut simkortet og sette det i telefonen, men du får nok neppe ringt med telefonen, da du kun har et datakort. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Du kan fint ta ut simkortet og sette det i telefonen, men du får nok neppe ringt med telefonen, da du kun har et datakort. på pcen måtte det installere et program for og virke. slipper jeg det vis jeg bare setter i sim kortet ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Du kan fint ta ut simkortet og sette det i telefonen, men du får nok neppe ringt med telefonen, da du kun har et datakort. på pcen måtte det installere et program for og virke. slipper jeg det vis jeg bare setter i sim kortet ? Ja, da fungerer det som ditt vanlige simkort, men unntak av samtaler som neppe til fungere. Tast pinkoden som vanlig og begyn og surf. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Du kan fint ta ut simkortet og sette det i telefonen, men du får nok neppe ringt med telefonen, da du kun har et datakort. på pcen måtte det installere et program for og virke. slipper jeg det vis jeg bare setter i sim kortet ? Ja, da fungerer det som ditt vanlige simkort, men unntak av samtaler som neppe til fungere. Tast pinkoden som vanlig og begyn og surf. stiligt !!!! takk for fine og raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå