Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Nydelig innlegg, Game! Er enig i absolutt alt du sier. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Nå ville Hewitt vært stolt, Game. Fantastisk innlegg! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er pga. slike innlegg dette forumet overlever. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Game for president! Herlig innlegg, satser på at vi får se flere slike i denne kategorien etter hvert. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Må hive meg på bølgen, ditt herlige innlegg fortjener ros, Game! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QmnSR0LwiS8 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Så den i går, genialt. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hahaha. Faen som jeg flirer her. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 City 0-2 Sporting City 1-2 New York Red Bulls City 1-1 Club America (4-1 på straffer) City 0-3 Inter Milan Hva skjer med laget? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Pre-season betyr ikke all verdens resultatmessig, hadde vært typisk om de nå hadde slått til med overbevisende seire på starten av PL-sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg stemmer for boikott av denne tråden. Hvem er med meg? (ikke skriv det her, rekk opp hånda hjemme foran pcen) Dette blir i alle fall mitt siste innlegg her og jeg håper at alle som hater City blir med på denne protesten. Hvorfor? Når denne siden er på forsiden av forumet tiltrekker den seg ugress og ugress vil vi ikke ha. Rekruttering av shitty fans er det siste noen av oss ønsker, ikke sant? Skrive dritt om Shitty kan vi i PL-puben eller i våre respektive tråder. Ikke gi dem gratis reklame gutter! Jeg boikotter også CFC tråden for øvrig. Enhver bruker med stolthet og selvrespekt burde gjøre det samme. Å skyte litt dritt en sjelden gang er ok, men ikke ønskelig. Se på "fortell om deg selv" tråden deres. Bare fans fra £-tidene. Protest* Endret 1. august 2010 av Game 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå