Latias Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fulham Stiftet: 1879 Kallenavn: The Cottagers, The Whites Hjemmebane: Craven Cottage (26 500), London Manager: Kaptein: Danny Murphy Siste opprykk: 2001 Beste ligaplassering: 7. plass i 2009 Forrige sesong: 12. plass Meritter: Ingen Europacup: Ingen Offisiell hjemmeside: FulhamFC.com Norsk hjemmeside: FulhamSupporter.net Wikipedia: Engelsk - Norsk Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Mark Hughes blir etter all sannsynlighet Fulhams nye manager. Håper han vil gi slipp på Schwarzer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Det håper ikke jeg. Hadde vært synd om en så god keeper tok turen til Emirates. Dessuten vil Fulham lide som bare det nå som Hodgson er borte, at jeg tror det blir nedrykk hvis de selger australieren. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ser ut som vi har fått Huges ja. Litt skeptisk samtidig som jeg har et håp om at han kan forsyne seg litt av ryddesalget til City. At vi beholder Schwarzer føler jeg meg 95% sikker på. Klubben har ikke råd til å miste han. Hverken Zuberbhuler eller Stockdale klarer å ta opp den arvern pr. dags dato (Zuberbhuler må vel nærme seg 40 btw.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Da er det offisielt at Hughes blir den nye treneren i klubben. Luke Young kan tenke seg en overgang til London (pga. familie), og ryktene tilsier at Fulham leder kampen for å signere Villa-forsvareren. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Leser nå at Luke Young har avslått Liverpool. Både skjønner og skjønner ikke avgjørelsen hans. Han er vel langt i fra fast hos Villa per dags dato. Ikke sikkert han ville ha vært lengre frem i køen hos Liverpool, men han hever nok større lønning hos Liverpool likevel. Flott for Fulham at de får inn en skikkelig manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå