Gå til innhold

Bolton Wanderers FC

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet nå ikke helt, Wilshere så ut til å blomstre i Bolton, men av det jeg har sett virker det som om han har plukket opp litt her og der over i drittklubben.

Coyle virka dog som en fyr jeg kunne like, helt til han stakk ifra Burnley midt i sesongen for å joine Bolton. Se føre dere Wenger dra ifra Arsenal for å joina Yidsa.

Lenke til kommentar

Bolton spiller ikke direkte skittent, eller iallefall ikke alltid.

De spiller uten å tenke, sparker ned alt de ser uten konsekvenser, og Wilshere virker som om han har plukket opp ett par triks av Kevin Davies & Co mens han var på utlån der. I preseason har han sålangt ikke virket veldig "skitten", men nå har vi bare møtt motstand som bestemora til Game hadde rævkjørt.

Lenke til kommentar

Jeg elsker en god takling, nesten ingenting er gøyere enn når Sol, Tommy V, Fletcher, Essien og Carvalho holder på med godsakene. Men når hodeløse idioter som de Shawcross, Terry, Taylor og lignende spillere gir 150% inn i ennhver takling, uten å ha peiling på hvor beina deres kommer til å ende opp, og som regel med knottene ute. (Gallas og Eboue er forøvrig gode eksempler på spillere som har hatt slike taklinger i Arsenal, dog ikke like ofte som "good" 'ol fashioned britiske stoppere pleier å ha.) Og disse har drittklubber som Stoke og Bolton mange av. Og mentaliteten ser ut til å sitte over hele laget. Derfor er jeg redd for at Wilshere kan ha plukket opp noe slikt i spillet sitt, fordi det er veldig lett for han å bli påvirket i hans unge alder, samtidig som han får beskjed av mange at slik er den engelske måten å spille fotball.

Lenke til kommentar

Selvsagt, men nå som han er tilbake i Arsenal tror jeg han kommer til å legge fra seg de dårlige uvanene, om han i det hele tatt har plukket med seg noen. De aller fleste i stallen vår har lite til overs for slikt spill, og om han prøver seg på noe så får han nok høre det både fra dem og Wenger.

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke fan av den typen fotball de spilte mot oss, men jeg så en del Bolton-kamper etter og da syntes jeg de fremstod på en helt annen måte. Spesielt Wilshere og Lee var utrolig morsomme å se. Mye bedre enn for eksempel Stoke, som nesten utelukkende består av hjernedøde helbritiske tullinger.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Hvordan er kvaliteten på Boltons venstrebacker som de har fra før av?

God. Jlloyd Samuel og Paul Robinson er begge habile venstrebacker som kjemper om en plass på laget. I tillegg har de Sam Ricketts (som var venstreback i Hull, men som for det meste har blitt brukt på høyresiden i Bolton) som også kan steppe inn om det blir krise.

Lenke til kommentar

Paul Robinson er ikke akkurat habil...

Elsker Bolton og måten de spiller fotball på. Hjerte utapå drakta, spiller på det de kan og god gammeldags engelsk lidenskap, slik jeg vokste opp med. De har også hatt endel gode spillere oppigjennom åra som Jay-Jay Ochoca og spesielt Kevin Davies, som jeg har trykket tettere og tettere til mitt bryst. Fyren er sammens med Alan Smith min favoritt utenfor United i PL.

Kevin Davies has spoken out about players diving, reserving his most severe criticism for Chelsea`s Didier Drogba.

'If I'm watching on television I shout at the screen. Someone his size, his strength, I just don't understand it,` he told the Independent. Davies also commented on his own refusal to indulge in such tactics.

'I find it embarrassing. Unmanly,` he declared.

Lenke til kommentar

Greit å spille på egne styrker, men Bolton tar det alt for langt. Mange ufyselige spillere der. Jeg er ikke imot at man spiller tøft, men Bolton er veldig ufair.

De har hvertfall Petrov og Lee som er veldig gode og underholdne fotballspillere. Davies på topp som du nevner er også fantastisk. Kanskje blant de mer undervurderte i ligaen. Hater hvertfall hvordan han alltid skaper trøbbel mot West Ham :p Scorer ikke ofte, men 5 mål på de siste 6 mot West Ham har han gjort.

Han er så og si min definisjon på target-spiss. Vinner nesten alle dueller, kriger og skaper rom for lagkameratene sine.

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å like en spiller som Davies? Om man ser bort i fra kommentarene mot Drogba, er mannen en av de største fittene i PLs historie.

Åsssååå sinna da.

Fyren er klasse. Elsker også hvordan han tilsynelatende alltid kvester baby Arsenal spillere. Flott skue når han rusler vekk fra en gråtende fransk bleie.

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å like en spiller som Davies? Om man ser bort i fra kommentarene mot Drogba, er mannen en av de største fittene i PLs historie.

Åsssååå sinna da.

Fyren er klasse. Elsker også hvordan han tilsynelatende alltid kvester baby Arsenal spillere. Flott skue når han rusler vekk fra en gråtende fransk bleie.

Game i et nøtteskall. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...