Dravde Den Feite Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei og god dag folkens. Her er tråden hvor man kan diskutere all mat som havner innenfor kategorien "Whitetrash". For dere som ikke vet hva whitetrash betyr, så kan jeg forklare ganske enkelt; Folk flest som ikke bryr seg så stort om verden rundt seg, underlærte mennesker som f.eks. ofte har et snev av rasisme og inkompetanse i seg. Man kan ofte beskrive det som; "De som spiser grandiosa på julaften" eller som synes at å spise burger på statoil er et fast måltid to ganger i uka. (Da snakker vi familie sammenhenger). Først når jeg tenkte at denne tråden skulle bli lagd var da jeg hørte om Toro sine herlige oppfinnelser; Kjøttdeigsaus, Tacogryte og Tikki Masala på boks. Så, spør du meg så er alt helfabrikatet og mesteparten av mat som kommer i pulverform helt klart whitetrash mat. Skyt i vei, hva vil du klassifisere som whitetrash mat? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg spiser det jeg synes er godt jeg, uavhengig av om det kommer i pose, sekk eller om grønnsakene er dyrket i egen hage og dyret skutt selv. Men det er en ting jeg vil klassifiserer som whitetrash mat, og det er en burger jeg kjøpte i sverige. Den var frossen og skulle bare slenges i mikroen noen minutter. Tror alt av tilbehør var med på den... Noe av det jævligste jeg har smakt noensinne. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg spiser det jeg synes er godt jeg, uavhengig av om det kommer i pose, sekk eller om grønnsakene er dyrket i egen hage og dyret skutt selv. Men det er en ting jeg vil klassifiserer som whitetrash mat, og det er en burger jeg kjøpte i sverige. Den var frossen og skulle bare slenges i mikroen noen minutter. Tror alt av tilbehør var med på den... Noe av det jævligste jeg har smakt noensinne. Det hørtes whitetrash ut ! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Haha, jeg og en kompis satt og snakket på dette i går, og da nevnte vi cabaret ! Makan til dritt Og den spaghetti ala crap boksen, heeelt jævlig. Joika boller må for guds skyld også på lista ! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Ser ikke noe galt å bruke minst mulig tid på å lage mat. Når jeg ser oppskrifter, selv de som kan kalles for "enkle", blir jeg bare satt ut. Ingrediens hønsebuljongterninger, mascarpone, fennikel, pancetta, grana padano... WTF?! Aldri hørt om sånt, og man finner neppe alt på Rema. Når jeg er sulten og vil ha mat så er det siste jeg vil å bruke mye tid på å lage den. Heller ikke å gå rundt og tilbringe masse tid i forveien i en matvarebutikk for å finne det jeg trenger, og evt. dra fra butikk til butikk. Endret 12. august 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Altså er du white trash. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Ser ikke noe galt å bruke minst mulig tid på å lage mat. Når jeg ser oppskrifter, selv de som kan kalles for "enkle", blir jeg bare satt ut. Ingrediens hønsebuljongterninger, mascarpone, fennikel, pancetta, grana padano... WTF?! Aldri hørt om sånt, og man finner neppe alt på Rema. Når jeg er sulten og vil ha mat så er det siste jeg vil å bruke mye tid på å lage den. Heller ikke å gå rundt og tilbringe masse tid i forveien i en matvarebutikk for å finne det jeg trenger, og evt. dra fra butikk til butikk. Altså, smaksløkene dine er fornøyde med posesupper? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja, de er ikke så kresne. Men de har jo sine grenser også da, rører ikke original Grandiosa. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Ja, de er ikke så kresne. Men de har jo sine grenser også da, rører ikke original Grandiosa. Det er tegn for håp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå