st0vsuger Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei, så denne pakken på pixmania for under 3000,-. men har hørt så mye negativt om pixmania at jeg ikke vil kjøpe derfra. er det noen andre nettbutikker som selger denne pakken? link til pixmania sin pakke Lenke til kommentar
st0vsuger Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
st0vsuger Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 synd, syntes prisen på pixmania var helt sykt bra på den pakken. når man ser på andre sider så ser du ps3 til 2699,- pluss ufc til 499. og det blir noen hundre extra. ingen som har god erfaring med pixmania da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har ingen erfaring med de, men hvilke ting har du hørt om dem da? Lenke til kommentar
st0vsuger Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 har hørt at kundeservicen er lik null og at de faktisk har klart å levere varer som er langt fra det kunden har bestilt. så jeg er litt redd for at ps3'en skal klikke så klarer de faktisk ikke å hjelpe meg. er det noen andre norske butikker som selger ps2 slim 250gb billig? trenger ikke å være ufc pakken så lenge de selger ufc i separat. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 kjøp heller 250 gb på elkjop.no til 2590 og kjøp spillet utnom. frakten er gratis så du går opp i opp:) og det er den nye modellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå