Deaktivert Konto Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Syntes denne var ganske god jeg! I går, da jeg ble 16, kjørte jeg bil for første gang. Ble litt kveling av motor osv, men jeg fikk skikkelig dreisen på det etter hvert, og det er kjempemoro! Skal ut og kjøre mer nå snart. Hvor raskt pleier man å bevege seg fra parkeringsplass/100% utraffikert veistrekning på 100 meter og ut på "halvtraffikert" vei? Gratulerer! Angående spørsmålet ditt, bør man nesten stoppe før man kjører ut fra parkeringsplassen. Men alt er avhengig av sikt og trafikk selvsagt. Edit: Hvis det er mye trafikk, bør du også komme opp i satt fartsgrense så raskt som mulig. Noen som forstod den? Forklaring... TS vil vite hvor lang tid det tar fra du begynner å kjøre litt til du kan gå ut på hovedveien.. Endret 27. juli 2010 av DarkLightA Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 På ett vis..? Om det er mye trafikk på parkeringsplassen burde vedkommende komme opp i satt fartsgrense så fort som mulig? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Vittig. Hvis det var tilsiktet da. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg leste spørsmålet slik poster 2 gjorde det. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå