Spenis Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei jeg lurer på hva det beste hjemmesideprogrammet heter, der du lager din egen hjemmeside, jeg har web hotel osv, bruker nå front page, men er godt lei av det, så jeg lurer på om det er et som er bedre en dette og kan kjøpes i Norge. Takk for svar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvorfor ikke gå over til f.eks Wordpress eller lignende? Da kan du gjøre det meste over nett, og det koster ikke noe som helst. Om ikke har Microsoft lansert Expression Studio 4, veiledende pris for den enkleste utgaven ligger på ca 1.000 kroner i USA. Adobe Dreamweaver CS5 er jo også et alternativ, men det er heller ikke akkurat billig. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Eg bruker Vim, andre vil påstå Emacs gjer same nytten Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei jeg lurer på hva det beste hjemmesideprogrammet heter Det beste programmet heter det du arbeider best med. Last ned noen programmer som virker lovende og prøv, prøv, prøv. Nettuts: 22 Neat Code Editors for Windows Nettuts: 18 Wonderful IDEs for Windows, Mac, and Linux Wikipedia: List of HTML editors Wikipedia: Comparison of HTML editors Lenke til kommentar
Warz Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vel, nå spørs det jo litt hva slags hjemmeside du skal ha og hvorvidt du er ute etter WYSIWYG eller vanlig. Jeg kan anbefale PHP Designer som er meget bra og har syntax for html, css, php. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå