Gjest Skapsjalu Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg sliter med å akseptere mye av damas fortid. Hun har fortalt meg mye grafiske detaljer av intim art som jeg ikke ville høre, selv om jeg sa flere ganger at jeg ikke ville vite det. Dette har det blitt slutt på, og stort sett er det ikke noe problem. Men med jevne mellomrom dukker det opp noe som minner meg på disse tingene, og da blir jeg rett og slett skikkelig irritabel og innesluttet, og sexlysten min forvinner helt. Hun spør meg om hva som er galt, men jeg vil ikke si det for det blir bare veldig anspent og dårlig stemning om vi plutselig skal sitte og snakke om ting jeg ikke ville vite i utgangspunktet, i tillegg tror jeg nok ho kan bli såret og føle at jeg indirekte kaller henne hore/billig etc... Så jeg pleier bare å si at jeg har en dårlig dag og ikke vet helt hvorfor jeg er irritabel og mister lysten. Dette funker stort sett helt greit, men når man har hatt noen av disse "dårlige dagene" opp igjennom årene så virker man jo plutselig som en sur grinebiter (sur/deppa uten å ha noen grunn til det) Så: Hva kan jeg si egetlig? Jeg vil ikke snakke om det det egentlig gjelder, og føler heller ikke at "en dårlig dag" er en særlig god grunn lenger. Sorry om hele innlegget er rotete og uforståelig, bare spør om det skulle være noen "blank spots", men prøv å hold ting sånn noenlunde seriøst, ok? Lenke til kommentar
Gjest lol Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sikker på at hun ikke er en løs slut da? 1 Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Satan mann! Gå litt inn i deg selv og jobb litt med disse tankene dine. Det at hun har utlevert saftige detaljer om sitt tidligere sexliv til deg er jo rett og slett ufordragelig, men som du skriver har hun jo skjønt tegninga og sluttet med dette nå, så problemet ligger rett og slett hos deg. Det som overrasker meg mest er at du spør etter unnskyldninger du kan komme med ovenfor dama når du får disse tankene dine og mister lysten, istedenfor å spørre om råd til hva du kan gjøre for å få problemet ut av verden. Dama di har en fortid, det må du bare takle. Klarer du ikke det får du vel lete etter annen fisk? Endret 27. juli 2010 av NancyRude 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå