awesnes Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei Skal noen dager til Lofoten neste uke og lurer på om noen av dere har noen gode tips til steder som er verdt/et must å fotografere, tenker mest landskapsbilder. kommer til å holde meg mest i området fra Svolvær til Å (E10). Helst lett tilgjengelige steder, men en fottur går greit. Mvh A Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det finnes da ikke noe verdt å ta bilde av i Lofoten. Plassen er jo full av pitoreske gamle sjøboder og skjemmende fiskehjell og hesjer. Stygge fjell og sjøutsikt alle veier. Kan noen fatte hva den plassen gjør på verdensarvlista. Nei, les Donald du, så slipper du å overanstrenge deg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har kjøpt et bok om lofoten, til når jeg engang kommer meg avgårde. Jeg er ganske sikker på at bildene tar seg selv når man først er kommet dit. Jeg har bilder i hodet så det holder.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Skal noen dager til Lofoten neste uke og lurer på om noen av dere har noen gode tips til steder som er verdt/et must å fotografere, tenker mest landskapsbilder. Uansett hvor du er på Lofoten, så er det vel bare å gå ut av døre, ta til venstre og gå to skritt Eller høyre hvis du føler for det ... Tror du kommer til å se og oppleve så mye der du er, at du ikke trenger å oppsøke severdighetene. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Ja, jeg tror ikke det blir mangel på motiver akkurat. Tenkte heller om det er noen steder som man absolutt bør få med seg. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Henningsvær, nordsiden av Lofotveggen, Reine, Ramberg og Flakstad (stranden spesielt) er bare noen av stedene som er fantastiske. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ja, jeg tror ikke det blir mangel på motiver akkurat. Tenkte heller om det er noen steder som man absolutt bør få med seg. Det ligger noen gode bilder her tatt av en flink fyr. Jeg ville definitivt tatt med meg bebyggelsen.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Også på Gravdal fant jeg noen flotte steder når man bare beveget seg utenfor "allfarvæg". Spesielt om du finner veien ned på lykta/fyret som står der. Mange flotte sandstrender om du følger E10 utover mot Å, ikke langt fra Moskenes om jeg ikke husker helt feil. Som tomsi42 sier, så er det motiver nesten over alt. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har ikke vært i Lofoten siden -91, men jeg kan huske ei utrolig fin strand utenfor Ramberg, det var flere strender i nærheten, men en av dem hadde høye fjell på høyresiden(eller venstre?). Solnedgangen der var utrolig! Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Nusfjord og Uttakleiv må du få med deg. Særlig solnedgangen på Uttakleiv. Og ikke minst Svolværgeita; enten du går opp dit eller står på avstand. I det hele tatt er det nok av spektakulære motiver, så god tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå