Gå til innhold

Landskapsfotografering i Lofoten, tips til steder.

Anbefalte innlegg

Hei

Skal noen dager til Lofoten neste uke og lurer på om noen av dere har noen gode tips til steder som er verdt/et must å fotografere, tenker mest landskapsbilder.

kommer til å holde meg mest i området fra Svolvær til Å (E10). Helst lett tilgjengelige steder, men en fottur går greit.

Mvh A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes da ikke noe verdt å ta bilde av i Lofoten. Plassen er jo full av pitoreske gamle sjøboder og skjemmende fiskehjell og hesjer.

Stygge fjell og sjøutsikt alle veier. Kan noen fatte hva den plassen gjør på verdensarvlista.

Nei, les Donald du, så slipper du å overanstrenge deg. :roll:

Lenke til kommentar

Skal noen dager til Lofoten neste uke og lurer på om noen av dere har noen gode tips til steder som er verdt/et must å fotografere, tenker mest landskapsbilder.

Uansett hvor du er på Lofoten, så er det vel bare å gå ut av døre, ta til venstre og gå to skritt ;) Eller høyre hvis du føler for det ...

Tror du kommer til å se og oppleve så mye der du er, at du ikke trenger å oppsøke severdighetene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Også på Gravdal fant jeg noen flotte steder når man bare beveget seg utenfor "allfarvæg".

Spesielt om du finner veien ned på lykta/fyret som står der.

Mange flotte sandstrender om du følger E10 utover mot Å, ikke langt fra Moskenes om jeg ikke husker helt feil.

Som tomsi42 sier, så er det motiver nesten over alt.

Lenke til kommentar

Nusfjord og Uttakleiv må du få med deg. Særlig solnedgangen på Uttakleiv. Og ikke minst Svolværgeita; enten du går opp dit eller står på avstand.

I det hele tatt er det nok av spektakulære motiver, så god tur! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...