Gå til innhold

LG's nye 60" PK250

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte da den fremdeles kostet 12 500,- hos komplett, men henter den ikke før førstkommende fredag.

Jeg har ikke kommet over noen tester av denne tv'en, men har derimot lest en del brukererfaringer på utenlandske forum, og det har vært utelukkende positive tilbakemeldinger.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Ok, det var en absolutt fornuftig pris. Tror jeg uansett utelukker LED pga prisen, blir litt for mye for budsjettet mitt akkurat nå. Vil heller ha 60" plasma enn 50" LED. Enig?

Og tror du du kunne laget et lite "review" av TV'en da du prøver den? Ser ut som jeg lener meg mot den, men er ennå ikke helt sikker :(

Lenke til kommentar

Vil heller ha 60" plasma enn 50" LED. Enig?

Definitivt. Sverger fremdeles til plasma. Når de i tillegg finnes i denne størrelsen til meget gunstig pris så er det ingen tvil.

Ifølge det jeg har lest virker det som at 60PK250 har panelet til de langt dyrere LG plasmaene, men noe den derimot ikke har er THX bildemodus. Den har også bare 2 hdmi innganger. Dette er ingenting jeg kommer til å savne.

Nå har den som sagt økt litt i pris hos komplett, men dustinhome har den til underkant av 13 000,-.

Jeg kommer gjerne tilbake på fredag kveld med en oppdatering.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

^^PK250 er som kjent ikke LG's toppmodell. Morsomt at du ikke ser forskjell på den og Samsungs flaggskip da.

Den er enorm! Ble nesten tatt litt på senga over størrelsen på denne da jeg fjernet emballasjen. Jeg driver fortsatt å eksperimenterer litt inne på bildeinnstillingene. Bildet ser veldig lovende ut.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

^^PK250 er som kjent ikke LG's toppmodell. Morsomt at du ikke ser forskjell på den og Samsungs flaggskip da.

Den er enorm! Ble nesten tatt litt på senga over størrelsen på denne da jeg fjernet emballasjen. Jeg driver fortsatt å eksperimenterer litt inne på bildeinnstillingene. Bildet ser veldig lovende ut.

Man ser naturligvis forskjell på svartnivået, men ikke nok til å forsvare at 6-serie 63"eren koster over 30 000kr kontra 13 000kr som LG tv'en koster! Er også en 58" 8-serie ved siden av, DER er det klasseforskjell!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Beklager bumpingen av en gammel tråd, men jeg synes vi burde samle produkterfaringer om den i én tråd og ikke flekkvis her og der.

LG 60PK250 er forresten nede i ca 9500 kr nå. :)

Jeg vil også anbefale denne linken til hvordan man hacker firmwaren slik at man får aktivert THX og flere USB-funksjoner.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...