Asbjørn² Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei Noen som kan si noe om dette? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=SBWKCHDXCL Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er et vindu kit til Cheif tec. Du tegner av plexien som er med å skjærer ut døra selv. Festes med låselist. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Hehe, dårligt formulert spørsmål Jeg lurte på om noen kunne si noe om kvaliteten og hvordan resultatet blir... Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er litt plundrete å sette få satt vinduet ordentlig på plass i lista, men det er god kvalitet vinduet og jeg synes hvertfall resultatet le veldig fint. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hehe, dårligt formulert spørsmål Jeg lurte på om noen kunne si noe om kvaliteten og hvordan resultatet blir... Hehe, vist ingen har svart deg pm elns så kan jeg ji link til en side jeg mekka: http://home.no.net/canabiz/casemods/sunbea...amkit/index.htm Håper det jir svar på noen av dine spørsmål! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Takk for svar begge to, tror jeg kjøper det da Forresten så fant jeg siden din CaNaBiS. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Takk for svar begge to, tror jeg kjøper det da Forresten så fant jeg siden din CaNaBiS. Nice.. Men jeg har flere bilder om du vill ha.. men dem er litt dårligere. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Sånn, bestilt!! Alltid interessert i bilder, hehe, har du link eller .no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå