Pettersenper Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Kan se ut til at jeg burde skru det av da.. Er vel ikke sjanse for at det er flere enn 6 kjerner i prosessoren, og den andre tingen fikk negativ omtale På space explorer (tune up utilities) står det at jeg har brukt 26,3 GB av plassen på SSD harddisken. Jeg kommer ikke frem til mer når jeg teller manuelt Jeg har 59,4 GB total plass på den 59 GB -26 GB =33GB Men likevel viser Windows att jeg bare har 23,1 GB igjen ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva slags SSD har du ? Kan du laste ned Three Size . Den bør gi deg en litt bedre oversikt. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har Corsair CSSD-V64GB2 ATA device står det På three size får jeg fram ca 16,5 GB på windows 13 GB påprogramfiler Og så er det 7 GB som det ikke står noe annet enn "files" på Og så er det resten, som viser skikkelig navn enten de er skjult eller ikke Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg nekter å tro at det er en ATA SSD. Tipper på at det er en SATA device. Har du slått av systemgjennoppretting ? Hvis ikke vil du bare få mindre og mindre ledig plass på SSD'en. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Systemgjennoppretting er av ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå