Gå til innhold

Vuelta a España (Spania rundt) 2010

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke sett noe sykling nå, altfor mye å gjøre på folkehøgskole. Men moro å se Thor ta ei etappe.

Ellers kan jeg ikke fatte hvorfor han går til Garmin. Alle med litt vett vet at de kommer til å kjøre for Farrar, som er både mye yngre og en bedre spurter allerede. Har Thor allerede gitt opp spurtene og kun satser som klassikerrytter? :(

Lenke til kommentar

Thor har sagt av han vil satse på å vinne en av klassikerne på vårparten. Det er hovedprioriteringen til Thor neste år.

ONTOPIC: Team sky trekker sitt lag pga dødsfallet til den ene massøren som døde igår, og dessverre betyr det at Lars Petter Nordhaug ikke får muligheten til å fullføre sin første 3 ukers tour.

Lenke til kommentar

Får ikke sett noe sykling nå, altfor mye å gjøre på folkehøgskole. Men moro å se Thor ta ei etappe.

Ellers kan jeg ikke fatte hvorfor han går til Garmin. Alle med litt vett vet at de kommer til å kjøre for Farrar, som er både mye yngre og en bedre spurter allerede. Har Thor allerede gitt opp spurtene og kun satser som klassikerrytter? :(

Jeg støtter meg til Kvålsvoll når han sier at vi får se i Garmin og neste sesong hvordan styrkeforholdet er mellom de to.

Ellers vet jeg ikke hva Hushovd mål er i tdf om det er å tangere Zabel hva gjelder grønne trøyer eller hva det er...Men VM og klassikere måles vel litt høyere enn grønne trøyer og etappeseire i tdf? Men dette får vi se til neste år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...