oldboy Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det skiller klinten fra hveten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 En litt småsyk Tyler Farrar tok dagens etappe. Herlig å se at det er mulig å slå Cavendish. Farrar, Dean og Hushovd i TdF 2010. Tenk hvor rått det hadde vært. Gleder meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Herlig at Farrar vant! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Cavendish startet altfor tidlig, desverre Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Thor is da man bra kjørt av THOR idag Lenke til kommentar
LFL Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 ikke så værst han dærre Thor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Hushovd is the king. Som sagt, Garmin neste år blir spennende. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Haha, Thor er vinneren! Så utrolig rått Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 "Then my teammates did a good job" Ikke ofte man hører dette om Cervelo TT. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er sant. Bra er det likevel! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fantastisk av Thor! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Første etappen jeg ikke fikk med meg avslutningen på, karma is a bitch! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Første etappen jeg ikke fikk med meg avslutningen på, karma is a bitch! Første slutten jeg faktisk så. Haha. Tror jeg skal fortsette med det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Imponerende avslutning av Petacchi. Hvor var Thor egentlig? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Han var baki der for å prøve å få Theo Bos fram. Ble vel 17 på Bos og 18 på Hushovd, så Bos lykkes ikke for tiden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Får ikke sett noe sykling nå, altfor mye å gjøre på folkehøgskole. Men moro å se Thor ta ei etappe. Ellers kan jeg ikke fatte hvorfor han går til Garmin. Alle med litt vett vet at de kommer til å kjøre for Farrar, som er både mye yngre og en bedre spurter allerede. Har Thor allerede gitt opp spurtene og kun satser som klassikerrytter? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Thor har sagt av han vil satse på å vinne en av klassikerne på vårparten. Det er hovedprioriteringen til Thor neste år. ONTOPIC: Team sky trekker sitt lag pga dødsfallet til den ene massøren som døde igår, og dessverre betyr det at Lars Petter Nordhaug ikke får muligheten til å fullføre sin første 3 ukers tour. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Huff. Ikke bra det der. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Får ikke sett noe sykling nå, altfor mye å gjøre på folkehøgskole. Men moro å se Thor ta ei etappe. Ellers kan jeg ikke fatte hvorfor han går til Garmin. Alle med litt vett vet at de kommer til å kjøre for Farrar, som er både mye yngre og en bedre spurter allerede. Har Thor allerede gitt opp spurtene og kun satser som klassikerrytter? Jeg støtter meg til Kvålsvoll når han sier at vi får se i Garmin og neste sesong hvordan styrkeforholdet er mellom de to. Ellers vet jeg ikke hva Hushovd mål er i tdf om det er å tangere Zabel hva gjelder grønne trøyer eller hva det er...Men VM og klassikere måles vel litt høyere enn grønne trøyer og etappeseire i tdf? Men dette får vi se til neste år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå