Gå til innhold

Grand Theft Auto 5 i Hollywood?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Ny GTA San Andreas hadde vært bra med mer realistiske byer, større landskap og kalle spillet for GTA V.

Ser det store potensialet. Dessuten skal GTA V ha blitt startet på rett etter GTA IV ifølge rykter så det kan være ett par år ute i utviklingen allerede. HVis de allerede for lenge siden har tatt Las Vegas og San Francisco. Venter dette spillet i 2011 eller 2012.

"Håpe" "Håpe"

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Her er det viktig å huske at Vice City kom før San Andreas. I GTA (1) kom vel også byene i den rekkefølgen (liberty,vice,san andreas) om jeg ikke husker helt feil. GTA III var jo også en liberty city, så kom vice og san andreas. Jeg hadde i alle fall ikke blitt overrasket om vice city kom i ny drakt før san andreas.

Lenke til kommentar

Her er det viktig å huske at Vice City kom før San Andreas. I GTA (1) kom vel også byene i den rekkefølgen (liberty,vice,san andreas) om jeg ikke husker helt feil. GTA III var jo også en liberty city, så kom vice og san andreas. Jeg hadde i alle fall ikke blitt overrasket om vice city kom i ny drakt før san andreas.

Spør du meg er Vice City det beste GTA hittil. Det hadde ganske enkelt best stemning. Det har jeg spilt gjennom usaklig mange ganger...

Lenke til kommentar

Lurer på hva som har skjedd med Agent som de annonserte på E3 i fjor. Kansellert?

Savnet mer variasjon i terrenget i GTA IV. Fjell, landsbygd, skog etc. Der håper jeg det kommende spillet er mer som San Andreas. Ellers er jeg enig i at Vice City hadde best stemning og fortsatt det spillet i serien jeg har kost meg mest med. En blanding av solfylte 80-talls Vice City og varierte San Andreas med GTA IV/Red Dead Redemption-grafikkmotoren hadde vært det ultimate GTA-spillet for min del. Musikalsk sett hadde 70-tallet vært drømmen for min del.

Samtidig håper jeg de tør prøve seg på noe nytt på gameplaysiden. Mens San Andreas bugnet over av nye idéer og enorme muligheter føler jeg GTA IV kjørte det veldig safe.

Lenke til kommentar

Joda, men vi har både spin-offene Liberty City Stories og Vice City Stories allerede på PSP. Ergo ville det ikke vært rart om neste ble San Andreas Stories. ;)

Lenke til kommentar

Nja.. Etter man hadde greid første byen (Liberty City) i GTA 1, låste man faktisk opp San Andreas. Ønsker ikke å være forumtroll og pirke på folk, men du har delvis rett da, for i menyen, når man til slutt hadde låst opp Vice City også, var Vice City plassert i mellom de to andre byene om du skjønner. :) Er nok kanskje det du husker..?

Spør du meg er Vice City det beste GTA hittil. Det hadde ganske enkelt best stemning. Det har jeg spilt gjennom usaklig mange ganger...

Helt enig! Som jeg postet på Gamer.no sin artikkel også, jeg hadde helst håpet på et nytt solfylt Vice City med 80-talls stemning! Vice City er for meg det beste i serien, med San Andreas på en solid andreplass. GTA IV har den kjedeligste byen i noe GTA-spill, til og med kjedeligere enn alle byene i GTA1 og GTA2 spør du meg! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Vice City kan jo godt være ett feriemål i GTA V? Vice City er ikke en ett stort sted.

Noe slikt var gjennomført i The Godfather 2, der man kunne reise til cuba. men var ett elendig spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Vice City kan jo godt være ett feriemål i GTA V? Vice City er ikke en ett stort sted.

Noe slikt var gjennomført i The Godfather 2, der man kunne reise til cuba. men var ett elendig spill.

Mulig det ja, men jeg syntes nesten de skulle holde seg til en by per spill. Og Vice City KAN bli stort.. Det trenger jo ikke være likt det første Vice City i det hele tatt, siden Liberty City ikke var det i GTA IV! :)

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...