dimiles Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei. Driver å holder på med en hjemmeside, og er ganske nybegynner. Jeg bruker Dreamweaver MX og Smart FTP. Dette lurer jeg på: Jeg bruker "tables" til å forme design, og dette blir perfekt i oppløsning 1152*864... men da jeg sjekker hvordan dette blir i 1024 så blir det helt fucka.. hvordan kan jeg få fikset dette problemet? Ettersom 1024 er en oppløsning som mange bruker hadde det vært greit å fikse slik at den ble kompatibel i 1024 også. Håper på snarlig hjelp. På forhånd takk :smile: Jens Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette kommer jo ann på om hvordan du har satt bredden din. Har du satt den i pixler eller prosent? Er siden din midtstilt eller ikke? Hva er det som gjør at siden din ser teit ut i en annen oppløsning? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Tables er satt i pixler. Hva er forskjellen på det og prosent da? Tror ikke den er på midtstilt. Meget irriterende. Skjønner ikke hva jeg gjør feil heller Men kanskje du vet det Guybrush eller noen andre? :smile: Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Når du bruker prosent så strekker tabellen seg etter oppløsningen. Bruker du 100% vil rammen gå rundt hele skjermen o.l ( hmmmm.. litt trøtt nå, ble det rett?) bah trøtt nå..... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Om den er definert med prosent, vil den hele tiden dekke antall prosent av skjermen. Samme hvor stor eller liten skjermen er, vil en tabell på 50% dekke halve skjermen (eller halve browservinduet, da seff). Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Men kanskje du vet det Guybrush eller noen andre? :smile: Du har vel fått forklaring :wink: Men kan du ikke bare gi oss linken og så kan vi sjekke ut siden din i forskjellige oppløsninger, så kan vi komme med tips. Tror det er det beste. (Gjør ikke noe om siden ikke er 100% ferdig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå